I know, maar dat was begin van last-gen, bijna zelfs cross-gen, dus is al zo'n 10 jaar geleden ofzo. Maar ik zou sowieso graag een nieuwe BiA zien, ongeacht lokatie/setting. Zou mooi zijn als Ubisoft deze e3 met Beyond Good and Evil NX, nieuwe Splinter Cell, nieuwe PoP, nieuwe BiA, etc zou komen...
BF1943 (xbla) had maar 3 maps (die air-only map tel ik niet mee), maar heb ik echt JAREN gespeeld. Uitsluitend als sniper, dus eigenlijk maar 1/3de gespeeld Heerlijke game, goede balans, leuke maps. Zonde dat ze daarna niets meer mee gedaan hebben.
Echt he, die drie maps waren zo gaaf. Ik heb dat spel ook veel te veel gespeeld tot ik BC1 en BC2 had. Die ik beide ook kapot gespeeld heb.
Klopt en aan het einde van die game word de hint van Bastogne en het Ardennenoffensief gegeven. Je ziet het dan in de droom van Baker, als die radiogast met die bril al dood is. Lijkt me ook erg tof, maar dan moet je niet zoals Easy Compagnie uit BoB het gros van de tijd in de bossen blijven zitten. in HH, waar jij het ook over had, zit ook één BoB personage, kolonel Sink. Man, wat zou me dat gaaf lijken, beter dan het BiA gedrocht wat ze eerst wilden maken. Ik geloof dat ze het inmiddels al officieel gecorrigeerd hadden na al de haat over die neppe BiA, dus kan best zijn dat er al een nieuwe BiA game in ontwikkeling is. Wat betreft BF. Van mij mogen ze de 1942/1943 kant op gaan, dus zeg maar 1944 bijvoorbeeld, zolang er maar een SP in zit met een verhaal dat langer dan 5 uur duurt.
Ik zag net een foto leek op een echte. Waarop werd aangekondigd op een ziek groot scherm dat maart 2017 battlefield 1944 gaat komen. Hoop dat dit waar is
Je speelt een jonge Oostenrijkse kunstschilder die naar het front wordt gestuurd....? 12 maps, allemaal vast vanuit een loopgraaf....!?
+1. BF1943 was ondanks de drie maps echt een top multiplayer om te spelen, gewoon lekker simpel maar alles zat goed in elkaar. BC1 en BC2 ook helemaal grijs gespeeld incl. de Vietnam uitbreiding. Ben echt benieuwd naar BF5, hoop zo hard op een WW1/WW2 setting.