[Multi] Call of Duty: Infinite Warfare

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 27 apr 2016.

1. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
    Geloof me de servers van MW gaan veel drukker zijn dan die van IW

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.770
    Ja, maar ik bedoelde dat mensen IW niet zullen kopen omdat het veel te duur word om alleen MW I te kunnen spelen.

Ik denk zelf eerder dat het een groter gat in de markt word als ze MW I remaster apart uit brengen. De meesten zullen het hier vast wel mee eens zijn.

3. Alexknl

Leuk Bevonden:
    2.604
    Was ook niet echt als antwoord op jou bericht bedoeld, meer mijn verwachting. Ik snap wat je bedoeld.
    Denk zelf de mensen die IW+MW kopen, ze eerst MW gaan spelen en pas een paar maanden later IW uit de kast pakken om eens te proberen :p

4. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    ben erg benieuwd naar de preordercijfers van IW. Zo veel negatieve response moet haast wel effect hebben.

5. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik denk dat het wel meevalt. De meeste mensen klagen en kopen de game toch wel blindelings. Zo gaat dat elk jaar met Call of Duty.

Tim vindt dit leuk.
  6. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Daarnaast is het internet altijd negatiever he. Meeste cod spelers komen nooit op internet. Zal nu wel betere verkoopcijfers hebben dan de vorige delen al had.

Zo zonde dat er weinig met al die verkopen (en geld) gebeurd dan :mad:

7. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Je ziet misschien een paar duizend mensen klagen. Het lijkt alsof heel de wereld klaagt maar dat is altijd slechts een heel klein percentage. Tevens ook de reden dat sequels vaak van verkeerde features/wijzigingen worden voorzien. Developers zien 5000 mensen klagen en denken 'wow, iedereen vindt dit of dat' terwijl er dan nog 2 miljoen gamers zijn die nergens over klagen en nergens problemen mee hebben. (Dit zelfde zie je ook veel bij Beta's. Een paar gamers klagen, shit wordt verandert voor de release en vervolgens zijn er opeens veeeeel meer mensen die daar om klagen omdat ze het in eerste instantie juist al goed vonden.)

8. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Heb je daar voorbeelden van?

9. Korkss

Korkss Active Member

Leuk Bevonden:
    166
    Als dit zo is.. zijn de developers nog dommer dan ik soms al denk.

10. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Tja, dat kan je wel zeggen als je een beetje kijkt naar de domme dingen die verzonnen worden door sommige devs. :p Is natuurlijk niet altijd zo hoor, is lastig om daar een goede balans tussen te vinden. Zo zijn er ook devs die helemaal niet lijken te luisteren naar de feedback en meningen van hun doelgroep. Maar heel veel games worden gevormd om de feedback tijdens beta's/alpha's/early access. Halo 5 trok een miljoen gamers. Maar nooit dat een miljoen gamers ook echt feedback hebben geleverd. Het is logisch dat als jij iets stom vindt dat je gaat klagen. Maar als je iets goed vind dan hoor je er niet veel over (behalve als het super awesome is). Op het moment dat er dan een paar duizend mensen op een forum gaan posten en je hoort niks van de rest dan moet je keuzes maken. En die feedback kan je dan niet gaan negeren. Uiteraard zie je ook vaak genoeg discussies waar je kan zien wie het er mee eens is, en uiteraard halen devs tegenwoordig veel data uit de game zelf en zien ze de nummers. Maar soms kom je er niet omheen dat je slechts een fractie van de feedback binnenkrijgt wat dan misleidend kan zijn.

Ik heb vooral veel racegame beta's gedaan dus kan vooral daar specifieke voorbeelden van geven. Tijdens de beta van The Crew werd geklaagd over hoe de politie reageerde. Weet niet meer precies wat er verkeerd was, maar er werd ergens over geklaagd. Vervolgens werd de manier waarop de politie zich gedroeg verandert en was het in de uiteindelijke game super gaar en heb ik van veel mensen gehoord (en vond het zelf ook) dat het in de beta juist chill was.

Bij zowel Project Cars als bij Assetto Corsa werden de physics verandert gebaseerd op feedback van de community. Naderhand waren de physics volgens velen beter tijdens de vroegere builds (al is Project Cars nooit heel geweldig geweest, maar dat is niet belangrijk). In beide gevallen zijn de physics later ook weer verder getweaked maar heb beide lang niet meer gespeeld dus geen idee wat er van geworden is.

En een van de Grid games had geen cockpit view omdat de gamers dat 'niet gebruikten'. Vervolgens ontplofte het forum van de developer en sinds dien bevat elke game weer een cockpit view.

En daarnaast vaak genoeg meningen op fora zien staan over kleine dingetjes zoals weapon balance of spawn locaties etc waarna die dingen werden getweaked. Bij release (of bij latere beta builds als het een echte langdurige beta release was) werd er vervolgens opnieuw geklaagd door anderen dat het juist beter was vóór de tweaks.

11. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  12. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja heel goed! 482K dislikes, serieus... wauw! :lol:

13. Alexknl

Leuk Bevonden:
    2.604
    HAHAHA wat een faalhazen

14. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Wat de fak... nu al weer op 515K. Ziek! 8)

15. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Ik ga op al m'n Youtube accounts inloggen alleen zodat ik nog 5x kan disliken.

Maddmonkey vindt dit leuk.
  16. Alexknl

Leuk Bevonden:
    2.604
    Dat gaat snel 8)

Maddmonkey en Korkss vinden dit leuk.
  17. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    En toch... De verkopen gaan waarschijnlijk weer records verbreken :+

18. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik hoop zooo van niet! Zou prachtig zijn!

Korkss vindt dit leuk.
  19. Zumpelvelder

Zumpelvelder Active Member

Leuk Bevonden:
    618
    Alle grootouders zullen toch elk jaar weer iets 'leuks' voor hun een kleinkinderen moeten kopen met kerst... Het is dan of FIFA, of COD. :+

20. RO3Li

RO3Li KUTFORUM

Leuk Bevonden:
    402
    En terrecht met die futuristisch zooi, alles om kleine microtransacties te doen. Kijk naar bo3 coins kopen voor kleur rijke skins. Als het nou ww2 werd hadden ze het niet kunnen doen die coins etc. Zie je het al voor je paarse outfit in ww2 game?

Xandorra vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina