Die machine gun lijkt op een kortere Nambu Type 100 achtige ww2 gun terwijl dat pistool een broom handle pistol is van voor 1900. Broom handle: Spoiler Nambu t100: (zonder clip dan) Spoiler
Mmm ww1 lijkt me niet super. Hoop toch echt nog op ww2. Maar verwacht wel dat diice er hoe dan ook weer een goede game van gaat maken.
...ach... en als het weer tegenvalt (Hardline, Battlefront) dan komt iedereen gewoon weer lekker BF4 spelen na een paar maanden....
Als het weer allemaal met perks, upgrades, 'heroes' (zie die cape), etc etc is, kan het best voor sommigen weer tegenvallen... WW1 setting trekt me eerlijk gezegd ook niet meteen.
Idd vaag...als ze de franchise zouden rebooten (vraag mij niet waarom) dan zou het lijkt mij gewoon Battlefield zijn. Een 1 erbij is gewoon vaag
Maybe gewoon 5-6 delen; BF1 doet WW1, BF2 doet WW2, BF3 doet Vietnam, etc. Dan is het nog steeds vreemd om het zo in te delen,.maar goed, we horen het in de presentatie wel. Waarom bewaren ze het niet voor E3 btw? Dat is al over een maandje...
Geen future? Awesome Als het WW1 wordt, dan is het natuurlijk afwachten maar ben onderhand wel klaar met future shooters.
Je moet natuurlijk iets als een 'concurrent' ook nu zijn volgende scooter bekend heeft gemaakt. Hype hype hype -edit- Ook tof om die stream te bekijken waarin ze oude BF's bespreken. Nu Bad Company 2 bezig, met de singleplayer waarin ook die WW2 missie zat. Gelijk zin in die setting.