Dat klopt. Had een mazzeltje bij streamer 'A Sad Dinklebot'. Andere winnaar besloot de carry weg te geven aan een Lighthouse virgin, en ik was de eerste die reageerde. Water Star en een Chest gehad op m'n Warlock. Fucking vet dit. Zweterige handjes, maar ik ben er.
Wat een mooie omgeving zeg. Bewust nooit filmpjes etc ervan gezien. Vorige week een glimp op een stream gezien en toen weg geklikt. Kamertje eronder ook al gevonden.
Dat zou eerst een tweede reef worden in de early destiny days. Toen gescrapt en later gebruikt voor trials. Maar zeker een vette omgeving. Alhoewel je een volgende keer direct naar het kistje rent en dan de anderen die eraan komen opwacht en van de map af duwt als ze langs je willen lopen. Of je staat te bidden voor het kistje voor een doctrine.
2 personen morgenmiddag misschien zin en tijd om met mij trials te doen? Heb nog nooit trials gedaan en wil t weleens meemaken. Speel op de one, gamertag: eagledilla nl
@Graveheart wil vast wel jouw meenemen op een van zijn flawless runs. Die jongen heeft de smaak te pakken!
Hij kaapt wss wel die goede loot voor je neus weg, maar je moet dan ook wel offers brengen aan RNGheart wil je met hem spelen.