1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Overwatch

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 3 mrt 2016.

  1. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Samen spelen is de key.

    Wij probeerden te flanken met mobiele karakters en ze te verrassen terwijl een Reinhart ze afleidt. De Reinhart kon met een charge dash ook zo'n turret kapot maken.
     
  2. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    ok, maar ze hadden die turrents net om hoekjes gezet van ons begin punt. uiteindelijk (denk reinhart) kon iemand met dash er naar toe, en ik met roadhog kon toen meekomen. maar dat was vlak voor het einde.
    wat ik zelf we fijn vind is dat je in het potje ook een ander persoon kan kiezen. maar mijn favoriet blijft toch wel junkrat.
     
  3. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.759
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Is die Samurai gozer een beetje tof?

    En zijn de maps groot genoeg voor snipers, of is dat allemaal short-distance? In BF4 vind ik het fijn om gewoon lekker van 1 km afstand neer te knallen. Nu begrijp ik dat dat niet in deze game mogelijk zal zijn (kleinere maps), maar 200-300+ meter zou wel fijn zijn.
     
  4. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ligt er aan hoe je speelt normaal als sniper. Je hebt gasten die enorm goed zijn met snipers in games en perfect headshots kunnen maken door een scope, zelfs van relatief dichtbij. Als je zo'n soort gast bent dan is Widowmaker een topper voor je. Als je echt meer op afstand wilt blijven, dan zijn de meeste maps wat minder geschikt, maar je hebt op sommige punten een behoorlijk grote line of sight. Ik zou het gewoon eens proberen. Het voordeel van Widowmaker is dat ze ook een secondary schietfunctie heeft die werkt als een assault rifle.

    Speel trouwens nu het meest als D.VA. Toffe character. Super fijn hoe je met die character een soort 'tweede kans' krijgt op het moment dat je mech het begeeft. Die vliegfunctie is ook erg chill om op goede vantage points te komen of om jezelf te redden uit benauwde situaties.
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vind Zenyatta het leukst momenteel. Beetje een mix van een healing class en damage class. Door middel van die orbs.
     
  6. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Je kan goed snipen. Alleen je moet niet denken aan in een Ghillie Suit liggen en een kilometer snipen.

    Denk meer aan COD betreft afstanden.

    Die Samurai is ook een sniper alleen moet je meer rekening houden met hoe je tegenstander's lopen. De pijl heeft korte tijd nodig om te raken.
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  7. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Wel irri dat sommige maps maar 1 doorgangspunt hebben....(tenzij je kunt vliegen, maar in je 1tje er dan doorheen schiet ook niet op)....


    Speel ook veel met D. Va. Heerlijk om met je boost naar het midden van een capture point vol vijanden te dashen, selfdistruct gebruiken, en direct je nieuwe mech kunnen laten landen om weer verder te schieten.:cool:
     
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Dat is juist de bedoeling :+ choke points.

    Voor flankende characters is er echter nooit maar 1 doorgang.
     
  9. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Choke points is best lastig. Winston kan daar uitkomst bieden met zijn schild. Teamgenoten hebben dan dekking en kunnen er wel doorheen schieten.
     
  10. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Weet ik heren, maar maakt het niet minder irritant.:+
     
    heuft vindt dit leuk.
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Die chokepoints door komen en die overtimes die soms minuten duren zijn juist wat ik zo mooi aan deze game vind. Adrenaline pompende shit.

    Ik vind dat spawn killen veel vervelender.
     
  12. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Veel spelers lopen door de voordeur. Er zijn meestal 3 uitgangen vanuit je spawn.

    Als hun dood gaan moeten ze ver lopen. Degene vanuit spawnen kunnen daar altijd healen. Wederom ga achter Reinhart staan en schiet die spawnkillers neer of pak een zij ingang. Mensen moeten gewoon de maps en gameplay nog leren.
     
  13. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    huh, kan dat dan? je spawnd toch altijd in je begin basis. daar ben ik nog nooit een tegenstander tegen gekomen.
     
  14. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Wie speelt hier op de ps4? Super toffe game, totaal niet zien aankomen. Zenyatta is mijn favoriet so far.
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Dat weet ik, maar kan in pugs erg moeilijk zijn tegen een redelijk goed team.

    Nee, net bij die deur. Daar kan je gedamaged worden. Junkrat/pharah Met een bastion of twee is dan schijtvervelend.

    Edit: bizar dat mensen zenyatta als tofste character hebben @Hybrid @Davey666

    Hij is namelijk de minste hero van allemaal. Kan door iedereen gemakkelijk gekilled worden, die orbs stoppen na 3 seconden geen los en heeft geen skills die hem helpen dodgen. Vliegt daarnaast ook nog eens lekker rustig waardoor je hem makkelijk kan raken.

    Ik snap niet zo goed waarom hij net zoveel health als traceren heeft, maar geen enkele ability om dat te verantwoorden.
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Doe er altijd goed mee eigenlijk. Zelf health regen is ook super.
     
    Davey666 vindt dit leuk.
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Hij heeft geen health regen, maar zijn meeste health bestaat uit shield die regent.

    Schijnt dat hij op het begin van de beta zijn orbs op iemand kon doen en geen line of sight hoefde te behouden. Dat klinkt wat overpowered, maar op dit moment is hij ook in een rare spot. Je hebt zo weinig health en dan moet je elke 3 seconden peaken om de discord orb op iemand te houden. Feelsweird.

    Kan mij voorstellen dat hij nu nog oké is, maar met release op deze manier echt de zwakste hero is.
     
  18. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Zanyetta's damage is wel enorm sterk (als je weet hoe je moet richten) die killed iemand zoals Reinhardt binnen no time. Ik gebruik hem persoonlijk niet als healer omdat hij gewoon te squishy is, als een Tracer bijvoorbeeld in je rug staat ben je binnen notime dood, Lucio en Mercy zijn dan veel beter in dat soort situaties. :+
     
  19. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik vind hem ook fijn. Mercy is ook zo dood en die doet veel minder schade dan hem. Orb of discord en dan een volledige charge op een tank en die is dood.

    Daarnaast horen andere karakters jou te beschermen. Als.je achter een tank gaat staan neem je niet veel damage.

    En 3 seconden is nog steeds lang. McCree kan met stun granaat maar 1 seconde stunnen. Dat is in dit spel genoeg voor een kill. 3 seconde is ook lang. Meestal midden in een groot gevecht komt het karakter toch wel in line of sight.

    Maargoed ieder heeft zijn favoriete karakter natuurlijk.
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Jup. Hoogste killstreak en kills met die klasse gehaald. Lekker van een afstand spammen met je "wapen" en orbs spammen. Die debuff is echt sterk.
     

Deel Deze Pagina