Ben niet zo heel enthousiast van de setting (had liever WWII gehad), maar heb wel gruwelijk zin in een nieuwe BF. BF4 kapot gespeeld.
Ik had ook liever WW2 gezien.. maar ben al blij dat we niet weer het heden of de toekomst gaan zien. Benieuwd ook wat DICE hieruit gaat halen. De launch van BF4 was ronduit dramatisch, maar daarna, tot zelfs nu aan toe hebben ze toch heel goed gehandeld. BF4 is nu toch een super shooter, hoop dat ze dat gelijk meenemen naar BF1. Ik heb de trailer nu een paar keer gekeken en het begint toch erg te kriebelen. Enige wat ik nu opmerk wat me tegenvalt is het kleurgebruik, veel te fel ofzo.
Zolang het maar geen flop wordt, want dat is niet alleen kut voor DICE maar zorgt er ook voor dat geen enkele grote dev nog zo'n risico gaat nemen. Heb er wel vertrouwen in. Kan echt niet wachten om dit te spelen
Tja, CoD kreeg juist veel gezeik na de trailer en dat zal toch als een tiet verkopen Bedoel meer dat mensen het ook wel blijven spelen. Nu vinden velen het nog interessant, maar benieuwd hoeveel er later gaan zeggen "nee doe toch maar weer modern warfare".
COD spelertjes klagen elk jaar, en elk jaar kopen ze toch weer trouw het volgende deel. En maar klagen dat Acti niet luistert. Hoewel ze de setting wellicht leuker vinden van BF, zijn ze COD gewent.
Nee, denk het zelf ook niet maar hoop niet dat het dusdanig tegen valt voor mensen dat grote devs dit risico niet meer gaat nemen. Want laten we eerlijk zijn, DICE heeft wel enorme ballen om dit te proberen.
Trailer net even kunnen bekijken enmoet toch zeggen dat het er goed uitziet. Ook leuk dat we nu weer van die kleine 'simpele' vliegtuigjes hebben. In BF43 vond ik vliegen best leuk af en toe, maar in BF4 gaat het te snel en dus minder wendbaar enzo, dus kon daar niet echt inkomen, en je had vaak ook meerdere upgrades nodig voor je een beetje nuttig kon zijn...
Onder het motto: 'No such thing as bad publicity' Ook heerlijk dat ze bij Activision counteren met: 'Onze sales gaan elk jaar omhoog dus we maken steeds betere games'.
Ik juist wel. WWII is zo vaak voorbijgekomen in diverse games, vind het juist verfrissend en nieuw, WWI. De trailer ziet er fantastisch uit en geeft meteen een sfeerbeeld. Aan het einde van de trailer wil je meteen de game spelen, itt Cod IW. Kom maar op met de game, alsook de Limited edition met de gruwelijke statue.
Holy shit wat een vette sfeer in die concept arts! En zo te zien biedt dit thema waarschijnlijk ook nog eens meer variatie in locaties dan welk ander deel dan ook...