1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Overwatch

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 3 mrt 2016.

  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Gaat niet om favoriete character hier. Gaat erom dat hij niet gemaakt is voor zijn rol zoals hij er nu voor staat. In potjes met betere gasten is een zenyatta eigenlijk een death sentence.
     
  2. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Typisch. Ik heb die indruk echt niet. Een healer hoort sowieso niet echt in het midden van het gevecht. Zenyatta heeft genoeg range ook. Heb dat idee wel met Symmetra heel erg. Die doet zo weinig damage en is zo zwak. Ze heeft geen range met hoofdaanval. Secondary is dan weer heel traag.
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Symmetra heeft ook puur de teleporter en die turrets die aardig wat damage kunnen doen, maar zij kan zich goed verdedigen hoor. Die beam doet heel veel damage. Daarnaast is die secondary goed tegen stationary targets.
     
  4. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Twijfel of deze game wel iets voor mij is.. Vind het erg rommelig/chaotisch en soms zelfs frustrerend. Game heeft ook wel leuke momenten daar niet van, maar heb al een paar keer een rage quit gehad. Als ik die Tracer/Bastion/Soldier/Widowmaker speel ga ik vrijwel altijd goed, soort AR/sniper speelstijl, maar bij de meeste wordt ik steeds weer door iemand anders gecounterd op een of andere bullshit manier.
    Soms een heel stuk moeten lopen naar de actie is ook minder, als er geen turret om de hoek staat te campen dan is het die ninja of tracer wel die opeens tevoorschijn komt en bijna niet te raken is. Steeds weer die zelfde kreten omroepen bij elke special ability. Noem maar wat kleine dingen. pffffff weet het niet hoor. Ziet er wel tof uit allemaal.
    Met de DOOM beta heb ik me erg geamuseerd, maar hier ben ik er echt al na 2 potjes klaar mee.
     
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Tja, het is ook geen DM shooter. Leuk en aardig die killstreaks en alles, maar heb je alleen wat aan als het betekent dat je de objective pusht. Teveel mensen nu in die beta die rondlopen alsof het call of duty is.

    Het is echt een pure teamshooter.
     
  6. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    junkrat blijft toch wel mij favoriet, gisteren een paar leuke potjes gespeeld en was 2 keer play of the game, en kon zelfs een keer op mijn zelf stemmen (ok best triest, ik was de enige die op mij stemde :-( ) maar wel genoten.
    ook wat potjes met torbjorn gespeeld (bij defense) ja ik weet het niet. best leuk een turret neer zetten, en wat armor neer leggen. het is niet echt mijn speel stijl. maar het werkte wel (potje gewonnen)
    ik krijg er een beetje het gevoel bij van.. zo die is makkelijk, turret neer zetten en blijven wachten om dat ding te repairen.
    en inderdaad bijna niemand flankt, daar ben ik wel achter dat dat soms doorslag gevend kan zijn.
    jammer dat de beta morgen weer over is, maar ik ga hem wel halen 25 mei.
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
     
    heuft vindt dit leuk.
  8. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    joehoe... zo ziet winston er wel vet uit.
     
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Dat is een van zijn highlight intro's geloof ik.
     
  10. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Deze game is echt top maar ben vrij sceptisch over het aantal speelbare maps/modes, het is toch nog wel heullll erg karig.

    Verder wel lekker hersenloze fun en een redelijk micro transactie systeem.

    Niet genoeg om mij van Smite te halen maar wel voor af en toe een potje on the side.
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    12 maps en 4 game modes is toch niet slecht?
    Daarnaast is alle extra content (maps, heroes, modes) na release gratis.
     
    heuft vindt dit leuk.
  12. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Hoeveel maps had BF4 met zijn Season pass in de startblokken? Of SW Battlefront?

    En betreft Tjorborn: je hoeft niet achter de turret te blijven. Hij kan ook goed schieten. Beetje je mengen in het gevecht en scraps verzamelen. Dan kun je ook meer armor uitdelen. Een turret is in 1 seconde neergezet en 6 seconden geupgrade naar level 2. Waarom moet dat ding dan met je leven worden verdedigd zoals veel spelers doen?

    En het klopt: Blizzard wil geen verdeling tussen de spelers vanwege content die bepaalde groepen wel of niet hebben. Cosmetische zaken kun je kopen zoals skins. Maps en characters zijn gratis. Er is ook geen Season Pass aangekondigd. Dat is hoe triest het ook klinkt uniek tegenwoordig.
     
    heuft vindt dit leuk.
  13. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    dat is waar, ik zal de volgende keer me meer mengen in het gevecht. ik ging iets teveel in de defense taak van hem.

    en alles wat je nu unlockt ben je zeker kwijt na de beta?
    vanavond maar weer wat potjes
     
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    [​IMG]

    Not bad :+
     
    heuft vindt dit leuk.
  15. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Jammer dat je hem straks weer kwijt bent! ;)
     
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Haha ja, ach, komt wel weer een leuke skin voorbij.
     
  17. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    [​IMG]

    Ook een toffe skin. :+
     
    Baby Doll, Maddmonkey en heuft vinden dit leuk.
  18. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    die joker van junkrat is ook gaaf. heb heel wat leuke skins voorbij zien komen.
    zal me niets verbazen als je via battle.net die skins kan kopen voor echt geld. aangezien je niet veel kredits krijgt ingame, duurt het volgens mij best lang voordat je 1000 kredits bij elkaar heb.
     
  19. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Je kunt ze ook random krijgen in de loot box. Dus heel veel spelen en geluk hebben of inderdaad kopen.
     
    heuft vindt dit leuk.
  20. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Topspel, van geen interesse naar een dag 1 aankoop.

    Toch leuk zo'n beta. :)
     
    BigSyke vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina