Bizar dat sommige de soundtrack onder de trailer verschrikkelijk vinden. Ik vind 'm zoooo gaaf. Echt top! Kan die trailer wel blijven kijken.
Ik was zwaar hyped toen ik hoorde over een shooter in WOI maar nu ik de trailer heb gezien wordt dat iets minder. Tanks hadden destijds amper invloed, vliegtuigen werden vooral voor recon gebruikt evenals zeppelins. Ik hoop op een basic shooter zonder al te veel BS, maar volgens mij is dit ijdele hoop Maarja eerst maar meer zien voordat ik een oordeel geef.
No-way dat ze voertuigen en zo'n groot deel van de engine/Battlefield serie onbenut zouden laten (en gelukkig maar!) Waar ik het meeste bang voor was is het tempo verschil tussen de moderne shooters met sprint, AEK's, heli's en quads vs. single shot wapens, zeppelins, loopgraven etc. Op het eerste oog lijkt dat allemaal wel mee te vallen. Ben nog wel benieuwd hoe de Battlefield 1 tanks verschillen van de BF4 tanks.
Tanks hadden op het einde heel veel invloed. En werden deze dingen heel veel gebruikt. Vliegtuigen net als tanks waren super belangrijk op het einde. De grootste airbattle ooit was in 1918 met 2000 vliegtuigen en zeppelins werden gebruikt voor bombing raids. Vooral door Duitsland op Engeland.
Mwoah, de eerste tanks reden pas 1916 rond op het slagveld en de invloed die ze hadden was vooral psychologisch. Het waren namelijk vrij onbetrouwbare dingen die constant vastzaten en zeer langzaam konden bewegen en bovendien compleet verkeerd gebruikt werden. Het echte potentieel van tanks werd pas in De Tweede Wereld Oorlog benut. Vliegtuigen hebben zich wel echt bizar veel ontwikkeld in De Eerste Wereld Oorlog, dus die geef ik je. Maar die ontwikkelingen vonden wel allemaal plaats in de tweede helft van de oorlog. Lijkt me sterk dat ze alleen veldslagen van 1916>> in de game stoppen. Vooral het Russische front was vooral voor die tijd juist een interessante strijd. Maar mijn punt was eigenlijk dat ik in een game wil ervaren hoe die gruwelijke loopgravenoorlog was, want infanterie domineerde het slagveld nog. Het staat bekend als de oorlog waar de tactieken de technologie nog niet bijgehaald hadden. Dus lekker head-on in machinevuur chargen bijvoorbeeld. Dat moet als soldaat echt verschrikkelijk zijn geweest. Ik hoop dat die ervaring in de game naar voren komt.
Ik raad men aan dit boek te lezen als je er meer over wilt weten. http://www.boekmeter.nl/book/527 Ik vind persoonlijk WO I interessanter dan WO II.
Dat is meer een stok met daarop gebundelde granaten, puur voor een grotere impact. C4 hadden ze toen nog niet
Het wordt volgens mij gewoon BF4 is een WWI jasje. DICE komt sowieso niet met een loopgravenoorlog, dat zou zonde zijn van de engine. Er horen nou eenmaal voertuigen bij de BF reeks.
Dat gaat allemaal voor de MP niet veel uitmaken. Dat tanks onbetrouwbaar waren of pas later gebruikt werden. Ik zal niet teveel verwachten van de SP btw.
Ze gaan met deze titel echt iets totaal anders doen. Classes gaan ook helemaal op de schop. Sowieso niet te vergelijken met BF4. Loopgraven gaan er ook echt wel in zitten.