[Multi] Battlefield 1

Discussie in 'Games' gestart door Ypuh, 14 dec 2015.

1. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Nee haha dat denk ik ook niet. Mja zonder geluk (hoop) vaart niemand wel. :D

2. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.102
    Bied wel meer potentie voor SP, zal wel tegenvallen though :+

3. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Bizar dat sommige de soundtrack onder de trailer verschrikkelijk vinden. Ik vind 'm zoooo gaaf. Echt top! Kan die trailer wel blijven kijken.

Alexknl vindt dit leuk.
  4. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Zou hem niet zo opzetten, maar hij past wel goed bij de trailer.

5. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Ben echt benieuwd naar gameplay

Ging trouwens stuk om deze comment

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Geweldig! Beste comment sinds tijden! :D

7. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
  8. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    ooohhh.... mogelijk C4 op paarden.. LOL.

9. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.102
    C4 in de eerste wereldoorlog? :+

10. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Ik was zwaar hyped toen ik hoorde over een shooter in WOI maar nu ik de trailer heb gezien wordt dat iets minder. Tanks hadden destijds amper invloed, vliegtuigen werden vooral voor recon gebruikt evenals zeppelins. Ik hoop op een basic shooter zonder al te veel BS, maar volgens mij is dit ijdele hoop :p Maarja eerst maar meer zien voordat ik een oordeel geef.

11. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
  12. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    No-way dat ze voertuigen en zo'n groot deel van de engine/Battlefield serie onbenut zouden laten (en gelukkig maar!)

Waar ik het meeste bang voor was is het tempo verschil tussen de moderne shooters met sprint, AEK's, heli's en quads vs. single shot wapens, zeppelins, loopgraven etc. Op het eerste oog lijkt dat allemaal wel mee te vallen. Ben nog wel benieuwd hoe de Battlefield 1 tanks verschillen van de BF4 tanks.

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Tanks hadden op het einde heel veel invloed. En werden deze dingen heel veel gebruikt.

Vliegtuigen net als tanks waren super belangrijk op het einde. De grootste airbattle ooit was in 1918 met 2000 vliegtuigen en zeppelins werden gebruikt voor bombing raids. Vooral door Duitsland op Engeland.

14. Xandorra

Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

Leuk Bevonden:
    554
    Dierenbeul

verstuurd via Tapatalk

15. Obscure Thing

Leuk Bevonden:
    142
    Mwoah, de eerste tanks reden pas 1916 rond op het slagveld en de invloed die ze hadden was vooral psychologisch. Het waren namelijk vrij onbetrouwbare dingen die constant vastzaten en zeer langzaam konden bewegen en bovendien compleet verkeerd gebruikt werden. Het echte potentieel van tanks werd pas in De Tweede Wereld Oorlog benut. Vliegtuigen hebben zich wel echt bizar veel ontwikkeld in De Eerste Wereld Oorlog, dus die geef ik je. Maar die ontwikkelingen vonden wel allemaal plaats in de tweede helft van de oorlog. Lijkt me sterk dat ze alleen veldslagen van 1916>> in de game stoppen. Vooral het Russische front was vooral voor die tijd juist een interessante strijd.

Maar mijn punt was eigenlijk dat ik in een game wil ervaren hoe die gruwelijke loopgravenoorlog was, want infanterie domineerde het slagveld nog. Het staat bekend als de oorlog waar de tactieken de technologie nog niet bijgehaald hadden. Dus lekker head-on in machinevuur chargen bijvoorbeeld. Dat moet als soldaat echt verschrikkelijk zijn geweest. Ik hoop dat die ervaring in de game naar voren komt.

16. Obscure Thing

Leuk Bevonden:
    142
  17. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
    Dat is meer een stok met daarop gebundelde granaten, puur voor een grotere impact. C4 hadden ze toen nog niet :p

18. Beltoni

Beltoni GT: Beltoon

Leuk Bevonden:
    1.117
    Het wordt volgens mij gewoon BF4 is een WWI jasje. DICE komt sowieso niet met een loopgravenoorlog, dat zou zonde zijn van de engine. Er horen nou eenmaal voertuigen bij de BF reeks.

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat gaat allemaal voor de MP niet veel uitmaken. Dat tanks onbetrouwbaar waren of pas later gebruikt werden. Ik zal niet teveel verwachten van de SP btw.

20. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
    Ze gaan met deze titel echt iets totaal anders doen. Classes gaan ook helemaal op de schop. Sowieso niet te vergelijken met BF4. Loopgraven gaan er ook echt wel in zitten.

AnubisNefer vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina