[Multi] Battlefield 1

Discussie in 'Games' gestart door Ypuh, 14 dec 2015.

1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Valt toch wel mee de classes? Het is iets meer Bad Company dan BF3/BF4 qua classes.
    Tuurlijk gaat het redelijk bekend worden wat je speelt. Anders is het geen BF natuurlijk dus zoveel ruimte hebben ze dan ook weer niet om het totaal anders te maken. Voor mij is WW1 ook een hele grote verandering. Omdat het nooit echt veel gedaan is. Alleen de verandering in wapens, voertuigen, omgevingen etc. Maakt het voor mij al fris.

2. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.102
    Een BF5 met hetzelfde thema zag ik ook niet zitten, dit is inderdaad weer compleet anders. Ja, je kunt dan voor elke battlefield wel zeggen dat het allemaal hetzelfde is in een ander jasje maar dan kan je bezig blijven.

Alexknl vindt dit leuk.
  3. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    battlefield is ook telkens hetzelfde. Grote gevechten met veel man. Hardline viel daarmee een beetje buiten de boot, maar verder is het altijd wel ''hetzelfde".

4. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    hij zegt het in het filmpje...maar goed jullie je zin... dynamiet on a stick. ik wil niet weten waar ze die stok dan in douweno_O

5. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
    Tsja het blijft een 'shooter' he :p

Maddmonkey vindt dit leuk.
  6. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Lijst met potentiële wapens van reddit geplukt. Ben benieuwd naar de hoeveelheid wapens in de game uiteindelijk.

Mosin nagant, BAR, Browning.... Als die erin komen he... Kreygasm

Laatst bewerkt: 8 mei 2016
    Korkss vindt dit leuk.
  7. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.102
    Bij Lee Enfield moet ik altijd denken aan Hidden & Dangerous, topspel was dat :+

8. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Zou ook wel raar zijn om een WOI game te maken zonder loopgravenoorlog :lol:

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Trenchwar is wel ideaal voor Rush mode.

Maddmonkey vindt dit leuk.
  10. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Oooooh let's hope! Rush mode past perfect bij deze setting. Please let it be like bad company 2. Rush was daar echt geweldig. Bij bf3 en 4 op veel maps niet bepaald.

11. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.102
    Inderdaad, BC2 en Rush vrij veel gespeeld, Rush en BF3/4 bijna nooit :+

12. Zumpelvelder

Zumpelvelder Active Member

Leuk Bevonden:
    618
    Wat hebben voertuigen met loopgraven te maken? Je kunt toch makkelijk loopgraven verwerken in het landschap rondom de belangrijke punten in een map zonder daarmee de mogelijkheden voor de voertuigen te belemmer.

Bij Battlefield 1943 werkte dit ook prima, ook al reden de tank zich vaak vast. (al ben je dat ook zelf schuld als dat gebeurd :p) Maar te voet kun je tenminste goed dekking zoeken als er voertuigen naderen, dus ik zou zeggen hoe meer loopgraven hoe beter voor de balans van de game! :) Loopgraven bieden goede bescherming voor grondtroepen, maar zijn vaak makkelijk targets voor vliegtuigen is mijn ervaring. Close-combat/melee gevechten in loopgraven/bunkers is ook erg tof vind ik.

Beltoni en RemcoM vinden dit leuk.
  13. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Volgens mij is er nog helemaal geen versie aangekodigd die icm met Premium kunt kopen. Zouden ze van Premium zijn afgestapt? Zou tof zijn als ze maps gratis gaan aanbieden en dan geld door andere microtransacties weten binnen te halen (Battlepacks met wapen camo's etc)

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Is er nooit rond reveal. Pas rond de release kwamen ze met vorige delen met Premium. Maar die was ook alleen los te krijgen in het begin en na een jaar komt er een Premium Edition.

15. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Weet toch vrij zeker dat er bij Hardline en Battlefront al vanaf begin af aan versie waren waar Premium al bij inzat

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Bij Battlefront was er een Ulitmate edition ja. Bij Hardline en andere BF games niet. Daar kwamen ze pas later na de reveal met Premium los. Dus dat ze nu nog niks gezegd hebben zegt nog niks. :)

Edit: Oh wacht. Je hebt gelijk Hardline had het dus ook. Maar ook pas later aangekondigd. Toen ze Premium bekend maakte. Dus ik juich nog niet te vroeg haha.

Korkss vindt dit leuk.
  17. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.102
    En in die preorder versie zit geen mappack, zou mooi zijn dat er geen premium meer zou zijn, scheelt echt veel splitsing in de userbase.

Korkss vindt dit leuk.
  18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Jup. Die dlc maps zijn altijd na een maand weer dood. Omdat servers vaak niet vanilla en dlc bij elkaar gooit en je ook niet constant dlc maps wilt spelen. Dus knalt iedereen weer terug naar vanilla.

Korkss vindt dit leuk.
  19. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Premium pre-orderen ga ik niet doen. Het scheelt vaak ook weinig tot niets in de uiteindelijke prijs en wie weet speel je de game dan al niet meer (of draait hij nog steeds niet goed).

20. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.102
    Premium is voor mij wel een nobrainer, op de PC zijn er nog legio DLC servers die vol zitten.

Wat bedoel je met niet goed draaien?

Deel Deze Pagina