Ik weet dat ik bij chapter 10 ben maar geen idee meer welk stuk van de game bij wel chapter precies hoort maar tot nu toe bevalt alles meer dan prima
Waarom moet je dit al zo nodig weten? De game is nog niet eens offcieel uit. Je kunt beter tot volgende week wachten omdat dan meer mensen het (uit)gespeeld hebben
Hmm, heb de demo van de remaster heel kort gespeeld maar vond er weinig aan, maar nu begint de hype toch wel te kriebelen hoor.
Ik heb Uncharted 1 t/m 3 kapot gespeeld. Maar de PS4 demo van UC 2 viel mij ook tegen. Had niet echt het gevoel dat de PS4 versie mij meer te bieden zou hebben (misschien omdat de 3 delen nog vers in mijn geheugen zitten en omdat de graphics er op de PS3 ook nog erg goed uitzien). Denk sowieso dat die collectie meer bedoeld is voor mensen die Uncharted nog nooit hebben gespeeld (360 players die een PS4 hebben gehaald).
Uiteraard @Ferdi1984 Je kunt na deze chapter beter stoppen want het spel wordt er na dit stuk niet beter op
Ik wilde hem ook kopen, maar nu doe ik dat niet meer. kun je aangeven welke levels het slechts zijn en waarom.