Demo versie stond bij ons op de basisschool geïnstalleerd, daarna maar gekocht omdat het best leuk was CD moet hier nog wel liggen
Uitgaande van bovenstaande video gaat deze game precies de shooter worden waar ik al jaren naar verlang.
Op de consoles duurde het wel een half jaar tot BF4 goed speelbaar was, dus veel mensen zijn vroegtijdig afgehaakt
Dit zou de eerste BF zijn die ik speel sinds Vietnam, die ik destijds helemaal kapot gespeeld had. Toen kwam Gears
Wat ik gehoord en gelezen heb zit dit er niet meer in. Tenminste geen 'scripted levelution events' meer maar gewoon weer terug naar alles 'dynamisch verwoestbare' objecten. Meen zelfs te hebben gehoord dat er ook nu ook beduidend meer schade aan het landschap kan ontstaan.
Ik ga het levelution ook niet missen. De framedrops waren echt verschrikkelijk. Ook heb ik in 1000u spelen naar mijn weten nooit een keer levelution getriggerd behalve op het knopje drukken bij Zavod.
Idd, levolution zorgt alleen maar voor flinke framedrops en vind het niet nodig. Als er maar genoeg destruction is wat betreft gebouwen/objects etc.
Ja klopt.. ene kant is het wel gaaf. Andere kant na 10x heb je het ook wel gezien. Vind wel die zandstorm ofzo heel gaaf. Dat veranderde in mijn ogen een potje meer dan een ingestort gebouw of iets.
D Die zandstorm vind ik juist verschrikkelijk, vooral omdat ik vaak als sniper speel en je dan dus geen fuck meer ziet. Die map was ongeveer mijn favo map in BF3, maar in deel 4 hebben ze het met die zandstorm flink verneukt.