Hij heeft gisteren 12GB gedownload en de volledige game is +/- 50GB. Ik neem aan dat ik om 0:00 gewoon kan spelen en hij de rest in de achtergrond download tijdens het spelen?
Take it easy on the kid. Hij gebruikt tenminste leestekens, dat zie je niet vaak meer met die generatie!
Je kan de rest ook gewoon nu downloaden hoor. Moet je PS4 alleen aan staan of in rust mode (bij option > informatie kan je zien hoe ver je download is). Maar met die 12GB is het spel idd al speelbaar. Complete game is 53,51 GB. Heb heb complete spel gisteren in 2-3 uurtjes gedownload (sneller dan ik had verwacht). Lees nu wel dat er een day one patch is van nog eens 5GB. Maar die kan ik nog niet downloaden. Zal je zien dat je die pas om 00:00 kan downloaden (in mijn geval 06:00 omdat ik hem uit de US store heb). Lekker dan...
Hoe download je de rest dan?? Hij heeft net wel patch 1.02 alvast gedownload. /edit; Ah als ik nu bij Information kijk staat er wel gewoon 54.82GB
Als je bij downloadstatus voltooid ziet staan (onder die 54.82GB). Dan is hij al volledig gedownload. Als die 12GB gedownload is krijg je een melding dat het spel geïnstalleerd is. Maar het laatste gedeelte download hij op de achtergrond. Daar krijg je niet altijd een melding van. Je kan de download zelf volgen via options > informatie.
Ja hij heeft 'm volledig gedownload. Top! Straks lekker RTL Late Night kijken met Max Verstappen en daarna nog even Uncharted aanzwengelen.
Vanuit technisch standpunt: machtige game. Dat wordt een goede studio die *dit* nog kan verbeteren dit jaar. Kijk al uit naar wat Naughty Dog voor elkaar gaat krijgen op de PS4 Neo. /slurp EDIT: Het hele artikel. http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2016-uncharted-4-thiefs-end-tech-analysis
Vannacht van 0:00 - 1:00 gespeeld en vanochtend van 7:00 - 8:00. Ben nu in Chapter 5. Wat een game. Niet normaal.
De graphics zijn buitenaards goed. Net als je denkt dat het niet mooier kan (The Order 1886, Infamous, Driveclub etc etc). Doet Naughty Dogs er gewoon een schepje bovenop alsof het niets is. Laat The Last of Us 2 maar komen. Maar eerst maar eens genieten van Uncharted 4..
Wohooo game is binnen! Klaar met werken! Op weg naar huis, installeren en dan.. Naar de sportschool. Daarna gamen
Mooier dat The Order?? Die ziet er echt al insane mooi uit. Was er net weer mee begonnen. Maat van me had Uncharted 4 al bijna uit. Komende week maar es ff lenen.