Krijg zojuist een Apple of Discord met -Headseeker -Feeding Frenzy -Snapshot, Fitted stock en reinforced barrel. Not bad.... ;-)
Jawel. Counter balance is wel nodig met handlaid stock. Verstuurd vanaf mijn HUAWEI SCL-L21 met Tapatalk
Ach ik had graag wat anders gezien dan feeding Frenzy, maar met Headseeker en fitted stock vind ik het prima. Dit is in dezelfde straat als Hopscotch. Ik schiet toch 9/10 met de Nirwens Mercy, Soulstealers Claw.
Die vanguard dude verkoopt een Apple of Discord met Counterbalance trouwens, maarja denk dat Nirwens Mercy beter is. Die Hawksaw is ook wel goed, of een PDX 45 met counterbalance.
Ja ... laat die patch maar komen waarin de melee connections aangepakt worden. Want ik geloof echt dat dit een volle Titan beuk in z'n gezicht is? @Hybrid kreeg gisteren een vol automatische Universal Remote op z'n tedere Guardian gezicht
Dat is niet echt connectie die titan beuk. Meer die melee gedoe wat een beetje kapot is. Hopelijk vanavond gefixed met de patch.
Beide filmpjes komen uit hetzelfde potje... Dat potje waarbij ik jou granaten gewoon dood leuk 10~15 seconde op de grond zie lliggen.
Dat kan maar het gebeurd ook als alle connecties prima zijn. Reden dat er juist daarvoor een patch komt vanavond.
Heb ook het idee dat die "red-orange-green" bar meuk totaal niet representatief is. Ach... mysterie van de Interwebz
Vanmorgen erachter gekomen dat een gamer waarmee ik vroeger regelmatig FIFA speelde, gisteren begonnen was aan Destiny. Direct maar een referal gestuurd voor die Questline voor nieuwe spelers. Eens kijken of we alle "exclusives" uit die quest kunnen bemachtigen.
Waarom dan met die teringherrie tussendoor. Doe eens gewoon geen muziek en meer de stemmen van de gamers erbij, of alleen het game geluid. Internet loopt vol van game filmpjes en film clips die vergeven zijn van die herrie. Alsof het dat allemaal meer episch maakt. Heb betere montages van films en games gezien.
Vanavond was een goeie avond Goeie gear gekregen en mede dankzij @Hybrid en @Graveheart ein-de-lijk de Black Spindle en het schip. Thanks daarvoor! Daarna nog wat PvP. Prima potjes! Even een korte pauze dus ik besloot tussentijds weer te joinen. Kom ik in het andere team. Staan dik achter. Zie dat Bullet ontzettend hard aan het ownen is @Hybrid zegt : "15 kill streak? Nice! Blijf achterin de map dan heb je zo Unbroken" ... en dat moet je niet echt zeggen als Waldo tegen je speelt. Ook al zitten we vaak in hetzelfde Fireteam... Op dat moment ben je m'n tegenstander. Ik vlieg met m'n Titan naar de achterkant van de map en zie daar een Hunter in Blade Dance modus m'n team maat slachten... Zo! Titan Smash op je appel. RIP @bulletproof010 Wat ik daarna naar m'n kop gesmeten kreeg zal ik hier maar niet zetten maar ik ging stuk ...