Even terug gekeken dat filmpje. Dacht dat het een melee bug weer was. Maar lijkt me lag dus. Hij ging uiteindelijk wel dood.
Her Fury Sniper - eagle eye / Longview slr20 - triple tap - speed reload, injection mold, reinforced barrel - hidden hand Not bad... Not bad. Het zijn niet mijn favoriete scopes, maar ja.
IMO heeft een goede roll minimaal Full auto omdat het een snel schietende shotty is wil je juist deze perk erop. Waarom? 1. Maximaliseren DPS, met je vinger op trekken alle kogels leegschieten gaat sneller dan 6x zelf de trekker overhalen. Zeker op deze shotty met low impact is dat goed voor je damage output. 2. Het ziet er fucking awesome uit. Een goede roll heeft IMO full auto en een stability perk: Fitted stock, perfect balance, hand laid stock, braved frame etc. het is een PvE shotty dus gewoon lekker in een groepje springen en raggen. Range is niet belangrijk. Impact opofferen is ook niet super erg. Stability en reload speed zijn wel belangrijk om dat je een stevige recoil hebt en in 2.4 sec alle kogels leegschiet. (Shotgun reloader handjes geven een lekkere boost. Tenslotte in de laatste perk zie ik iets als danger close en performance bonus als goede perks. Danger close = improved handling and reload speed when 2 or more enemies are close. Handig voor dit type wapen aangezien je vaak in de genoemde situatie terecht gaat komen en dus de perk goed gebruikt. Performance bonus: kills have a chance to grant bonus ammo. Pretty self explanatory. Als je deze strike gaat doen heb ik een woord voor je: TELESTO
Nice, thanks! Dat word de PDX-41 en Hakke-Sniper voor volgende week dus. De rest van de packages houd ik lekker bij.
LOL Warlock OP plz nrf! Zit ik gewoon zonder Glimmer Even snel die Hakke Sniper (maybe een leuke roll?), nieuwe PDX-41 en ... nog iets besteld bij de Gunsmith. @Graveheart, waar heb je die Sparrow Toeters vandaan gehaald? [/QUOTE][/QUOTE]