PCARS [Finished] GT3 (endurance) cup

Discussie in 'XBW Racing' gestart door asjemenou75, 2 mei 2016.

1. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Idem helaas..

2. Dex

Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

Leuk Bevonden:
    870
    Lekker tempo man.
    Lijkt erop dat de rechte stukken mij toch gaan nekken. Gister 1,5 timed lap gedaan (thanks @DutchOwnage voor het starten van de lobby :D) en kwam tot een 8.33. Tuurlijk zou meer oefenen niet misstaan, maar dat was best een degelijke racepace ronde.

Als je trouwens graag wilt dat je banden vervangen worden bij een stop, moet je dan vroeg of laat naar binnen? Heb een beetje gemist hoe dat er vorige zondag aan toe ging.

3. HRT WietHoK NL

HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

Leuk Bevonden:
    608
    Pitstop moet jezelf bepalen. Is bij deze race niet verplicht.. maar ik moest vandeweek einde ronde 6 wel na binnen anders reed ik op schaatsen

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

4. Dex

Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

Leuk Bevonden:
    870
    Ja ik heb ook wel gemerkt dan een pitstop hier wel lekker is. Maar ik geloof dat vorige week sommige wel en sommige geen nieuwe banden kregen. Weet niet of dat lag aan vroeg of laat naar binnen gaan. Straks stop je hier 'vroeg' (lap 5) en krijg je geen nieuwe banden... zou toch kut zijn :9

5. HRT WietHoK NL

Leuk Bevonden:
    608
    Beste is dan toch ff kijken hoe pit strategie staat.. maar te vroeg zal ik idd niet gaan op deze baan 6 laps minimaal en dan pas pitten

6. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    Je banden(1 van de 4) moeten meer dan 60 procent versleten zijn om vervangen te worden.

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk

B Tender en Dex vinden dit leuk.
  7. Beltoni

Beltoni GT: Beltoon

Leuk Bevonden:
    1.117
    Ik teken voor een 8.33 maar vrees dat ik zodanig op het randje moet rijden om dat te halen dat ongelukken onvermijdelijk zijn.

8. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    Ik hoop op regen!!!!!

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk

9. HRT WietHoK NL

Leuk Bevonden:
    608
    Nope is bewolkt met later opklaring.. staat in OP

10. Dex

Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

Leuk Bevonden:
    870
    't Is een beetje kijken hoe en wat qua pace. De ronde is te lang om 1 tempo aan te houden. Het enige wat ik tijdens het oefenen gedaan heb is kijken waar de auto me het liefst wil vermoorden. Op die stukken houd ik me in, maar bijvoorbeeld op de GP Strecke en het eerste gedeelte van de Nordschleife kun je het ding gewoon vol op z'n staart trappen.

Ben erg benieuwd naar de verhoudingen zondag :)

loyallronin vindt dit leuk.
  11. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    Mijn visie:
    1 ronde pushen met risico is 1 of 2 seconden winst of spin met 4 of 6 seconden verlies.
    Dan heb je weer 2 a 3 ronden nodig om dat ene verklote rondje te herstellen.

12. asjemenou75

asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

Leuk Bevonden:
    772
    Stand gepost, zie 3e post onder O.P. (Omdat Tender zo nodig zo snel moest reageren ;))

.......Verder is ter ore gekomen dat de FIA (i.o.m. de raceleiding) zal besluiten om de kwalificatie op het GP circuit (ingame) op 31-07-2016 om 22:00 uur, en dus volledig bij kunstlicht, te laten plaatsvinden. Dit vanwege de enorme belangstelling en behoefte aan kaartjes voor de endurance race. Hierdoor kan een grote hoeveelheid toeschouwers ,die helaas geen kaartje hebben kunnen bemachtingen om naar de endurancerace te kunnen kijken, toch nog even van het spectakel te kunnen genieten.......

19:30 uur openen lobby
    19:45 uur start practice op Combined Circuit
    20:00 uur start kwalificatie op GP circuit (ingame 31-07-2016/ 22:00 uur / Time Progression real)
    20:15 uur 5 min warm up op Combined Circuit
    20:20 uur start endurance (ingame 01-08-2016 / 06:00 uur / Time progression 10X)

De kwalificatie vindt plaats op het GP circuit, de endurance wordt gereden op het gecombineerde GP/Nordschleife circuit.

Laatst bewerkt: 11 mei 2016
    GoldPwnageNL, B Tender en HRT WietHoK NL vinden dit leuk.
  13. HRT WietHoK NL

Leuk Bevonden:
    608
    Toppie!! Op welke snelheid heb je dagsnelheid staan voor de lange race? Is dat ×5 of ×10 of nog hoger??

14. Dex

Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

Leuk Bevonden:
    870
    Kun je geforceerd terug naar de lobby? Of wordt het een groot exit en join festijn tussen practice/quali door :p ?

15. HRT WietHoK NL

Leuk Bevonden:
    608
    Gewoon na de qauli 1 rondje racen en dan met z'n alle vanzelf terug na lobby.. en bij practice net zo

16. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    Is kwalifikatie 15 minuten al in donker of wordt het schemer naar donker in die 15 minuten ivm tijdversnelling/vertraging. versnellin is real, lees ik nu. sorry.
    Maar is het schemer naar donker of al donker en blijft het donker of blijft het schemer.

Laatst bewerkt: 11 mei 2016
  17. asjemenou75

Leuk Bevonden:
    772
    Precies.

Verder geen paniek jongens, komt allemaal goed

denk ik.

18. Dex

Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

Leuk Bevonden:
    870
    Ja precies. Na practice wel even rekening houden dat dat zo'n 9 minuten extra duurt dan :9

19. HRT WietHoK NL

Leuk Bevonden:
    608
    Tja zal met nieuwe lobby opzetten miss nog langer duren.. omdat er misschien mensen zijn die er weer niet bij kunnen komen dan

20. asjemenou75

Leuk Bevonden:
    772
    Ja daarom wordt practice met 5 min ingekort tot 10 min + 1 ronde = 19 min = nog maar 4 min langer......

en o ja denk ff aan Noord Koreaanse leiderschap :).......misschien ga IK wel winnen ?!?!

HRT WietHoK NL vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina