Het is dan ook geen game die heel lang duurt(13 uur lang singleplayer?) en er zijn mensen die het al sinds zaterdag hebben.
Ja ik had het spel via allyourgames vrijdag al besteld en had hem zaterdag al binnen. Dus ben in de avond al begonnen... Hijs officieel pas sinds gister uit dus vandaar dat ik al zover ben...
lol... toevallig staat hij op nl omdat dochter lief altijd in het Nederlands speelt. Hij staat eigenlijk altijd op Engels.
Ik heb hem met een code gekregen voor een wapen en skin geloof ik maar op de voorkant van het doosje hebben ze het ook over dlc die ik tegoed heb... Die komt later neem ik aan beschikbaar als download?
Leuke zelfspot van Naughty Dog (Trophy) Spoiler Stage Fright Just prior to City Chase, stand perfectly still for 30 seconds (stage demo fail)
Ze hebben er nog 1, als je 1000 man killed (omdat 'iedereen' altijd loopt te klagen dat je zoveel mensen vermoord in de reeks). Ik ben nu in chapter 14 dacht ik. Vette game, en oh zo gruwelijk mooi. Maar......ik moet ook zeggen dat de game me eigenlijk minder pakt dan voorgaande delen. Komt ook doordat ik het hele 'verloren broer' concept een beetje meh vind. Game is ook minder grappig dan voorgaande delen. De one-liners zijn schaars. Nog steeds een topgame, ik geniet volop, maar je kunt de Last of Us invloeden echt goed merken in deze game. Qua het vertellen van het verhaal, tot de echt veel minder shootouts. Ik heb dan toch een lichte voorkeur naar de eerdere delen op dat gebied. Wat wel echt heel tof is, is dat je veel kunt sneaken/stealth kunt gaan....dat is echt tof.
Zit in chapter 14 ofzo en ik vind 'm een beetje tegenvallen. Exact om de redenen dat Mad al zei. Het is een goede game, beter dan het gemiddelde sws, maar al die 10'en zijn naar mijn mening te overdreven.
Hoe is de pacing van dit deel? 1 en 2 recent uitgespeeld, maar 3 kwam ik niet doorheen. elke x als ik zin had om te knallen moest ik weer een of andere boring puzzle oplossen. Tempo werd er steeds uitgehaald. Beetje bang dat dit veel van hetzelfde is.