Eindelijk Spoiler Daenerys verhaal is eindelijk wat leuker aan het worden, nu maar hopen dat ze niet weer 3 seizoenen gaat blijven en niks doen
Ik neig toch echt wel naar beste seizoen ooit. De vier afleveringen waren per stuk bijna net zo vet als die ene toffe aflevering in elk seizoen. De ene wat beter dan de andere misschien, maar jezus, dit einde ook weer. Misschien beetje herhaling, maar echt weer gruwelijk!
Spoiler Eindelijk weer Littlefinger, khad graag meer gezien, maar opzich een vette scene . Kweet alleen nog steeds niet wat er nou met die iron islands moet gebeuren..
interesting. Spoiler Ze zitten helemaal aan de andere kant van de wereldkaart, maar toch. Zal wel zo'n girlpower evenementje worden. Wie weet, wie weet. Mooi trouwens hoe Brienne even bij Davos en Melissandre inwrijft hoe ze Stannis' hoofd eraf heeft geslagen.
Spoiler Ik ben Khaleesis verhaallijn echt spuugzat. 10000e ep dat ze voor dr buigen en er gebeurt geen anus. Het is dat ze er godvergeten lekker uitziet en dat ze weer de blote tieten liet zien ondanks dat ze aangaf geen naaktscenes meer te doen BUT STILL.
Spoiler Ik denk dat dat verhaal wel afgelopen is op die manier. Ze gaat nu stappen ondernemen westwaarts. Gebeurt bij alle verhaallijnen iets concreets omdat ze een einde aan die gekke serie moeten breien. Dus begin seizoen 7 gaat het loos tegen die witte boefjes. Dat zie je ook aan de ontmoeting tussen Sansa en Jon. Ik dacht loopt die lul weer net weg wanneer Sansa net aan gaat kloppen, maar omdat het einde nadert gaat dat steeds minder gebeuren. So chill, and enjoy the boobies!
Huh ja interesting indeed! Zou wat zijn. Snap alleen nog niet hoe... Spoiler Of de Greyjoys worden onderworpen, of ze sluiten zich moedwillig bij Denaerys aan. Allebei vind ik voor zowel Yara als Euron niet echt logisch. Maar we gaan zien!
Seizoen tot nu toe wel aardig, blijft jammer wat ze met Jaime gedaan hebben maar voor de rest kan ik ermee leven. Seizoen 1 blijft veruit de beste though.