PCARS [Finished] GT3 (endurance) cup

Discussie in 'XBW Racing' gestart door asjemenou75, 2 mei 2016.

1. Dex

Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

Leuk Bevonden:
    870
    De voorkant van de M3 hapt overal :) Moet zelfs opletten om de kont niet kwijt te raken, met name aanremmen bocht 1. Vind Watkins Glen normaal niet heel tof, maar met de BMW is het heerlijk gooi en smijtwerk. Beeeetje de rechtervoet in de gaten houden en gaan :D

Als de Aston's en Audi's 'm ook in de 43'ers kunnen dippen wordt het erg spannend denk ik! Inhalen wordt wel kut.

2. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    Dat wordt dus BMW Big DAy Race;);):):thumbs:
    Ik krijg ook de Aston moeilijk rond.
    Maar dat was dus ook te verwachten en het leuke aan de cup dat je auto niet op elke baan super rijdt.
    Dit wordt een battle a.s. zondag.
    Inhalen is erg moeilijk omdat je maar 1 behoorlijk recht stuk hebt.
    De aston kan zijn acceleratie voordeel niet uitbuiten en overstuur.
    Dat maakt alleen maar de 2e reversed grid race extra spannend.
    Kijk uit naar de race.

3. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Oeps, snel hoor Jimmy!
    Als jij deze tijden ook kan rijden in de time Trial mode dan word ik erg ongerust.
    Kom jij in time trial ook makkelijk ruim onder mijn tijd?|:-
    Ik hoop nu nog dat de multiplayer race mode altijd wat tienden extra geeft, want anders kan je de overwinningsbanner alvast pre-orderen:+
    Ik ga de banner alvast ff in elkaar knutselen om iedereen wat extra te motiveren voor de "bragging rights":)

4. Dex

Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

Leuk Bevonden:
    870
    Weet ik niet, wat is jouw tijd? Ik reed 44.0 in time trial na 10 rondjes ofzo, maar ben daarna gelijk multiplayer gaan doen omdat ik op de 'Ring in de eerste ronde ontzettend verrast werd door een auto met 107,5 liter brandstof (voor de start had ik nog niet met meer dan 60 liter in de BMW gereden), dus dat gebeurd me niet meer :+ In MP kun je wat wijder bij de exit van bocht 1 in vergelijking met TT, maar dat is niet per definitie sneller, alleen wat meer vergevingsgezind.

5. Rossi46

Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Leuk Bevonden:
    1.159
    Goed nieuws vanuit het Kings Aston Martin Racing Team. De hardnekkige technische problemen welke auto #103 bij de aanvang van de race op de Ring danig parten speelden zijn gelokaliseerd. Het bleek een defect stuurhuis te zijn. Normaal geen probleem, ware het niet dat die Britten hun voorraadbeheer weer eens bagger geregeld hebben... Doorvoertijd van ongeveer twee weken! :eek:

Gelukkig begint de samenwerking tussen Aston Martin en Mercedes Benz steeds grotere vormen aan te nemen. Want wat blijkt; het stuurhuis van de V12 Vantage GT3 is één op één uitwisselbaar met die van een AMG GT3. Daar Autogespot met zijn Benz door externe verplichtingen de komende twee weken niet aanwezig zal zijn, zal vanavond al het stuurhuis vanuit de Mercedes naar de Aston worden overgezet :+

Beetje zoals met de Jaguar Palmer's destijds. Dat zat ook niet normaal meer dicht bij elkaar.

asjemenou75, B Tender, Beltoni en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    Godver, ik bewust een auto gekozen zonder Ster op de grille, blijkt mijn Aston vol te zitten met Mercedes onderdelen.

Amateuristische kutbritten.

Nu je internet nog fixen en je bent er bij!

Geld overigens ook voor Cassi, jouw internet is ook nog niet Je van Het.

Rossi46 vindt dit leuk.
  7. HRT WietHoK NL

HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

Leuk Bevonden:
    608
    Cassi moet gewoon van die kut wifi af.. snap zowiezo al niet waarom iemand via de wifi online wil gamen hahaha

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Rossi46 vindt dit leuk.
  8. Dex

Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

Leuk Bevonden:
    870
    Geen idee. Ik ben toen 5x genakt door bocht 2 en heb die race verbannen uit mijn gedachte :+

Rossi46 vindt dit leuk.
  9. asjemenou75

asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

Leuk Bevonden:
    772

Heren bijgaand de stand.

Endurance, GP en Combined klassement

Rossi46, GoldPwnageNL, Beltoni en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. asjemenou75

asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

Leuk Bevonden:
    772

Rossi46 vindt dit leuk.
  11. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    Oooh, ik voel me net Valentino Rossi, die zat ook vaak achter (een) Stoner

Rossi46 en HRT WietHoK NL vinden dit leuk.
  12. Beltoni

Beltoni GT: Beltoon

Leuk Bevonden:
    1.117
    Wifi kan inderdaad echt niet... Dan vraag je gewoon om problemen.

@asjemenou75 Haha geniaal die video maar hij is wel van het korte circuit.

Zoals ik al verwachtte is de strijd voor de 4e plaats erg spannend. Rossi en Dex staan ook nog in de buurt terwijl ze een wedstrijd hebben gemist. Top 3 heeft wel een flink gat geslagen, moet iets raars gebeuren wil daar nog iemand tussenuit vallen. Op naar Watkins Glen!

13. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    Als Cassie met z'n wifi in de lobby zit, kan dat ook betekenen dat mensen meer moeite hebben om de lobby binnen te komen? Of is dat ongerelateerd?

14. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Hangt denk ik mede af van z'n NAT op WIFI. Mijn NAT op Wifi is is strict/moderate bijvoorbeeld, en bedraad is hij open. Ben nooit verder in m'n NAT op Wifi gedoken, omdat ik (wanneer ik serieus game) nagenoeg altijd bedraad rijd.NAT op

15. Beltoni

Leuk Bevonden:
    1.117
    Denk dat zijn wifi daar niet zoveel mee te maken heeft. Spel is wat dat betreft gewoon kut, er zitten zoveel problemen/fouten in.

Wifi is altijd trager dan bedraad. De instabiliteit vraagt gewoon om problemen, zeker als er andere mensen ook gebruik maken van de wifi. Nu is het bij een game als Project Cars vooral nadelig voor de mensen in de lobby vanwege lag. Bij spellen waar je moet anticiperen op acties van anderen (denk aan shooters of moba's of spellen als wow) dan kan alle vertraging direct nadelig zijn. Daarom zal je nooit een pro gamer horen zeggen dat hij goede wifi heeft.

Natuurlijk zijn wij geen pro gamers maar alle lag die we kunnen voorkomen is mooi meegenomen.

16. Rossi46

Leuk Bevonden:
    1.159
    Dus jij vindt mij niet professioneel? o_O

17. Beltoni

Leuk Bevonden:
    1.117
    Professioneel Beltoon-van-de-baan-af-ketser.

Rossi46 vindt dit leuk.
  18. Rossi46

Leuk Bevonden:
    1.159
    hohoho... Als ik het mij goed herinner had de achterkant van mijn Aston na de races op Silverstone precies de vorm van het neusje van een BMW Z4 GT3 :F: Inclusief wit/rood/zwarte lak 8)

19. Beltoni

Leuk Bevonden:
    1.117
    Haha, graag gedaan hoor! Het zag er gewoon niet uit, heb er voor jou even een speciale editie van gemaakt. :D

Moet zeggen dat je sinds je stuurtje wel een stuk meer pro bent geworden. Heb je veel geoefend of race je in je eigen bakkie ook over de A4? Hoop dat @Racerblade01 ooit nog mee gaat doen. Sinds hij zijn stuurtje heeft heb ik hem niet meer gezien. De eerste persoon die is gestopt met racen omdat hij een stuurtje heeft...

Moet deze week wel even gaan oefenen op Watkins Glen. Op dit circuit moet ik wel echt even gaan shinen. Op andere banen neem ik genoegen met de middenmoot maar hier ga ik proberen om een podiumplaats te scoren.

Rossi46 vindt dit leuk.
  20. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Clipje van Watkins Glen short was te mooi om niet te gebruiken in filmje.

Deel Deze Pagina