Ik denk 42 rnds.........hardcore!! Dankzij jou! Cheers mate. N.B. Veel coureurs staan nog in de tussenstand lekker dicht bij elkaar!, Niemand kan zich een foutje permitteren
Als ik een foutje maak dan zorg ik er wel voor dat de raceleiding mij alsnog punten geeft. Ik heb namelijk toegang tot de boodschappen van Asjemenou en dan saboteer ik vanuit de Picnic-hub in Amersfoort alle bestellingen van hem. Ik Ben al binnen namelijk
Waha!!! LOL, ja dat elektrieke karretje zie ik iedere zaterdag om 14.45 voor mijn huis verschijnen!!!
Vanavond nog iemand racen?? Wil nu zelf ook wel eens weten wat die Audi kan op Watkins Glen Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Als de banden van de BMW niet gaan oververhitten of te snel slijten wordt het een zware strijd met die snelle BMW tijden. Kijk er naar uit. Is er een spion met rondetijden? Moet werken 20.00 uur tot 05.00 uur.
Ik wil op zich wel, maar zie dat er nu niemand PCars aan het doen is. Wil vooral Bonachbreadinges ff oefenen want heb geen DLC
We reden met slijtage uit (oeps) maar temperatuur is dik in orde 1:43.3 voor mij. Cold had nog een 43.7 en United een 43.9 dacht ik? Op Bannochdinges zaten we in de 2.11 en 2.12'en te fietsen. Die endurance wordt echt onwijs killing. Ik ga even zo'n drinkhelm bestellen denk ik
Man knappe tijden hoor.. Jullie gaan zeker haaks door de bochten.. 1.47 is de snelste die ik tot nu toe haalde, ok wel met andere auto's op de baan, die vaak net even in de weg zitten. Maar petje af voor zulke tijden.
Zo...dat zijn brute tijden. Respect hoor. Deed Wiethok niet mee dan. Was ook benieuwd naar het R8 Ultra gevaar. Trouwens Rossi met zijn geleende onderdeel zou zo maar ook supersnel kunnen zijn.
Op Watkins Glen vindt ik de Audi echt klote.. ben nog niet onder de 44 gekomen.. Op Bannocbrea is die wagen weer heel fijn en moet een 2.10.xxx er wel in kunnen zitten. Me snelste tijd daar is nu 2.11.2xx Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Wat ik erg apart vind is dat op Silverstone de Aston op rechte stukken voordeel heeft met accelereren. Maar op Watkins Glen na bocht 1 op dat lange stijgende slingergedeelte tot de busstop is de BMW met Jimmy ghost even snel. En daarna zie je de BMW vlammen door de bochtjes. Mooi gezicht die verschillen in rijeigenschappen per circuit. Ik ga mijn best doen om de Aston te temmen op "the Glen". Mijn enige redding zou zijn dat bij tire wear op real de temperaturen en slijtage voor de Aston iets gunstiger uitpakt. Ik denk het niet, omdat de Aston best wel een flinke auto is met een groot zwaar motorblok voorin.
Nou ja, even snel, even snel We beginnen zo: En na de slinger (met nog ff te gaan) is het zo: Als ik achter je terecht kom/start ga ik 'm er in ieder geval niet naast kunnen zetten
Wellicht heeft de BMW net wat meer snelheid op het moment dat hij die bocht uitkomt waardoor de Aston Martin niet minder uitloopt het het rechte stuk dat volgt.
Bedenk me net: De endurance van Bannochbrae valt samen met de Indy 500. Kan me voorstellen dat in deze groep meer mensen zoiets willen zien dan zo'n half tamme bekerfinale. Misschien iets om rekening mee te houden?
Ai, da's een zure. Want de Indy 500 ga ik zeker kijken. Super sfeervol (ook nog eens de 100e). Het hele Indycar kampioenschap vind ik sowieso steeds interessanter worden (al zal het nooit meer kunnen tippen aan de top jaren '90).
Sowieso altijd de lekkerste race zondag van het jaar: met je brakke kop een ontbijtje maken, op de bank ploffen voor de voorbeschouwing van de GP van Monaco en daar pas met doorligplekken weer vanaf komen als de Indy 500 is afgelopen