[PS4] Uncharted 4: A Thief's End

Discussie in 'Games' gestart door Stantana, 15 nov 2013.

1. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Heb ik Uncharted 4 liggen, kan ik niet meer van Darksiders 2 afblijven :) Leuk die aanbiedingen op PSN...

AnubisNefer vindt dit leuk.
  2. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Game gister uitgespeeld, zoals gezegd grafisch een pareltje en toch wel de mooiste game ooit gespeeld.
    Vond hem veel beter dan Tomb Raider (die exclusieve op de X1), dat was toch eigenlijk best een teleurstellinde game.

Maar goed U4, een leuke rit, en nu is het toch wel afgelopen.
    Helaas ook niet meer de wow factor gehad en had zelfs een momentje dat ik zoiets had van okay kom maar op met de eind credits.
    Op naar marktplaats.

Al met al een toffe game een 8

Verstuurd vanaf mijn E6653 met Tapatalk

3. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    Ik moet ook nog steeds verder met Uncharted maar heb er nog steeds geen zin in...
    Ik zit nog geloof in chapter 7...
    Maar vond je Tomb Raider slecht?
    Ik zit eigenlijk meer op die game te wachten;)

Dat heb ik dus ook nu met Dark Souls 3;)
    En Darksiders 2 was erg tof man..
    Toen ook nog alle achievements voor gehaald:+

Nol vindt dit leuk.
  4. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Eerst maar eens die Uncharted Collection uitspelen (ben nu midden deel 1) voordat ik aan 4 begin. :+

5. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Deel 1 vond ik erg wennen maar dat was meer vanwege de GFX denk ik. Was wel weer een stap terug in de tijd.

6. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Niet slecht zeker niet, maar eigenlijk gewoon teleurstellend, ik had er meer van verwacht.
    :)

Betreft U4, je moet er een dagje voor gaan zitten en het op je af laten komen, misschien vind jij het wel erg tof.
    Na 10 ofzo vond ik het zeker te doen.

7. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ook uitgespeeld! Mixed bag voor mij.

Grafisch erg mooi, vooral de jungle/rots areas. Weinig tot geen popup e.d. Helemaal top dus.
    Dan de gameplay, mja, overall vond ik het maar mwoooh. Nergens echt spectaculair. De eerst chapters zijn erg sloom en niet bepaald spannend. Vanaf 8 ofzo begint het wat te lopen om daarna een paar sterke chapters te krijgen. Tegen het eind wordt het weer minder en de laatste 3 chapters had ik alleen nog maar in mijn hoofd "laat dit afgelopen zijn"!
    Ik lees links en rechts dat de game weinig shootouts kent, maar dan heb ik een andere game gespeeld. Het zijn er veel en sommige zijn ronduit annoying. ook belachelijk hoeveel overmacht qua hoeveelheid mannetjes ze hebben. Heb de game op hard uitgespeeld (geen auto target) en een paar encounters in closed quarters hebben me best wat vloeken gekost. Ik vind het schieten niet fijn werken; stom dat je pas een crosshair hebt als je uit dekking komt. Ook het cover systeem is matig. Als ik weg wil rollen plak ik aan van alles vast en als ik echt eens in dekking wil rol ik er vaak voorbij. Dan nog de AI van je buddies, die is echt gaar. Ze volgen je steeds ipv gespreid gaan zitten in een fight. Bovendien lopen ze dan nogal eens in de weg of blokkeren ze gewoon een doorgang e.d.
    Naar het einde toe is alle inspiratie op en zijn de omgevingen saaie multiplayer achtige arenaatjes waar je de ene outnumbered shootout na de andere hebt.
    En dan de end fight, zonder te spoilen, maar wat the f### heeft dit in de game te zoeken. Past niet in de gameplay, slecht uitgewerkt, annoying, moeilijk door onduidelijkheid, gewoon ronduit slecht! En dan nog een suffe epilogie erachter ... :'-(

Door de leuke chapters in het midden een 7!

NEXT!

EDIT
    En zoals weinig trophies. Die zijn ook allemaal in de categorie Njet! Game op hard uitgespeeld en dan krijg je een bronzen trophy. Echt beloond voor mijn noeste arbeid |:-

Laatst bewerkt: 20 mei 2016
  8. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Tja, het spel komt idd langzaam op gang. En er zijn ook chapters waar je niets anders doet dan exploren en klimmen (en piraten verhaaltjes lezen :cool:). Maar ND heeft hierbij gewoon naar de fans geluisterd. Die waren de constante shootouts zat (speel voor de grap maar eens Uncharted 1 op crushing). Nu is het meer exploren, klimmen en klauteren. Dan weer even een shootout... ik vind het persoonlijk wel goed gebalanceerd. Maar ik kan ook begrijpen dat sommige mensen het misschien een beetje boring vinden.

Reviews zeggen daarom ook niks. Deze game heeft zoveeeel tienen gekregen (meer dan The Last of Us zelfs). Maar als het spel je niet bevalt dan zeggen al die reviewscores geen ene shit.

9. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    Ik heb de ps4 van een vriend mogen lenen voor deze game (heb alleen een xbox one). Ik als Uncharted fan ben dus lekker aan deze game begonnen.
    Het ziet er supermooi uit. Vanavond met Chapter 8 verder. Tot nu toe nog niet de echte wow factor van deel 2 en 3 gezien. Scenes a la de hangende trein en de boot die kantelt heb ik nog niet gehad.

10. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Lol, ik wilde hem graag maar nu weet ik het niet meer zo zeker.:D Vind sowieso bij de vorige delen ook erg overdreven hoeveel van die vijanden er op je afkomen. Ik ben daar zelf niet zo van maar goed. Heb mij toch wel vermaakt met de vorige delen.
    Deze zal ook best leuk zijn natuurlijk. Maar wel met zijn flaws. Laat maar komen. :whistle:

11. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    In het verleden hebben veel mensen geklaagd over de shootouts van Uncharted. Nu hebben ze het imo veel beter gebalanceerd. Maar ook nu lees ik mensen klagen dat er té weinig shootouts zijn. Dus ja, er zullen altijd wel mensen wat te klagen hebben.

Ik zou hem gewoon spelen als je hem voor een mooi prijsje kan vinden. Dan kan je je eigen mening vormen.

Gameplay-wise en graphics-wise is het sowieso de beste Uncharted. En ik vind niet dat je Uncharted 2 kan vergelijken met Uncharted 4. Toen had je nog echt een wow-factor omdat die hollywood actie scenes nooit eerder in een game waren vertoond. Nu zie je dat in elke action-adventure game wel terug.

12. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Sommige shootouts kun je ook gewoon negeren, en je kunt er sluipend doorheen.

Vooral dat sluipen hadden ze er eerder in mogen stoppen van mij, erg van genoten.:cool:

@Olijke Poffer : gewoon kopen, briljante game.

Laatst bewerkt: 20 mei 2016
  13. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Ik wil de game wel van je overnemen whahahaha:+

14. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Jammer joh,:lol:

15. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik weet het al, dit wordt een budget titel ergens in september voor mij... Voorlopig voel ik de hype niet. Op een of andere manier hoef ik hem nog niet te spelen..
    Heel raar dit.

Mallakai vindt dit leuk.
  16. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Poffer heeft de eerste keus :)

@Olijke Poffer PM! :)

17. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Indd. Het nieuwe is er natuurlijk van af. Been there done that. Maar dat is met zoveel games. Het is natuurlijk steeds moeilijker om met iets vernieuwends te komen. Daarom kijk ik ook erg uit naar NMS. Dat is toch wel vernieuwend.
    Wie weet valt het zwaar tegen maar alleen al het idee dat het zo ongekend groot is moet iedereen aanspreken..

@Gakkie , reply. :thumbs:

18. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik verwacht eigenlijk meer van TR die nog naar de PS4 gaat komen (in een ultra edition ;) )

19. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    :mad:

Olijke Poffer vindt dit leuk.
  20. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Als je gedult hebt dan kun je hem na mij voor een scherp prijsje overnemen. :thumbs:

Gakkie en powerslave666 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina