Ook uitgespeeld! Mixed bag voor mij.
Grafisch erg mooi, vooral de jungle/rots areas. Weinig tot geen popup e.d. Helemaal top dus.
Dan de gameplay, mja, overall vond ik het maar mwoooh. Nergens echt spectaculair. De eerst chapters zijn erg sloom en niet bepaald spannend. Vanaf 8 ofzo begint het wat te lopen om daarna een paar sterke chapters te krijgen. Tegen het eind wordt het weer minder en de laatste 3 chapters had ik alleen nog maar in mijn hoofd "laat dit afgelopen zijn"!
Ik lees links en rechts dat de game weinig shootouts kent, maar dan heb ik een andere game gespeeld. Het zijn er veel en sommige zijn ronduit annoying. ook belachelijk hoeveel overmacht qua hoeveelheid mannetjes ze hebben. Heb de game op hard uitgespeeld (geen auto target) en een paar encounters in closed quarters hebben me best wat vloeken gekost. Ik vind het schieten niet fijn werken; stom dat je pas een crosshair hebt als je uit dekking komt. Ook het cover systeem is matig. Als ik weg wil rollen plak ik aan van alles vast en als ik echt eens in dekking wil rol ik er vaak voorbij. Dan nog de AI van je buddies, die is echt gaar. Ze volgen je steeds ipv gespreid gaan zitten in een fight. Bovendien lopen ze dan nogal eens in de weg of blokkeren ze gewoon een doorgang e.d.
Naar het einde toe is alle inspiratie op en zijn de omgevingen saaie multiplayer achtige arenaatjes waar je de ene outnumbered shootout na de andere hebt.
En dan de end fight, zonder te spoilen, maar wat the f### heeft dit in de game te zoeken. Past niet in de gameplay, slecht uitgewerkt, annoying, moeilijk door onduidelijkheid, gewoon ronduit slecht! En dan nog een suffe epilogie erachter ...
Door de leuke chapters in het midden een 7!
NEXT!
EDIT
En zoals weinig trophies. Die zijn ook allemaal in de categorie Njet! Game op hard uitgespeeld en dan krijg je een bronzen trophy. Echt beloond voor mijn noeste arbeid
Klik om te vergroten...