En voor de kwalifikatie geldt de vorm van de dag. Dan nog een goede start. Inhalen kan alleen maar met een dappere uitrem-aktie met hoge snelheid. Kans op plakken is groot.
Is eigenlijk al bekend of RTL en/of Eurosport de 24h van Le Mans ook echt 24 uur gaan uitzenden? Want dan ga ik alvast even de maandag daarop een vrije dag inplannen
Ik weet niet of ik er zondag bij Ben. Mijn zusje opent zondag haar goudsmid-winkel en dat is om 5 uur afgelopen, maar daarna gaan we uiteten. Hoe gezellig jullie ook zijn, mijn Zusje gaat voor
Ik vind het vooral knap van me zelf dat ik achteruit kan rijden in de eerste versnelling. Dat zie ik jullie zo snel nog niet doen
Ik wil wel even aanhaken. Mijn Aston staat nog steeds in de pitbox, met een doek over het kostbare carbon bodywork. Zelfs de spoiler moet er nog op worden geschroefd
Die van mij staat bij de garage. Probeerde iets te hard door de busstop te gaan. Hoop dat ik vanavond nog even mee kan doen.
ik moet nog ff de honden uitlaten en kom dan misschien nog ff, was om 4.30 op na 5 uurtjes slapen dus begin wat moe te worden