Daar ga ik dan altijd nog liever heen dan Gods of Egypt. Bring them reckoning. Hoe Butler dat eruit kotst is echt... London has Fallen is nog beter. De eerste 23 minuten van die film met hem waren, oprecht gemeend, goed.
Xmen Apocalyps. Voorspelbaar verhaal. Slechte dialogen, slecht acteerwerk. Suffe fights. Probeert heel groot en episch te zijn maar boeide me niet door de voorspelbaarheid. 6/10
Captain America: Civil War I dunno, was okay? Misschien dat ik hyped was om het gevecht waardoor eerste uur me weinig boeide. In the end was alles gewoon vermakelijk, maar niet meer dan dat. Black Panther is sick af en Spidey is een goeie. 7.5 Huidige Avengers is wel genoeg geweest. Ben wel benieuwd naar upcoming films. Strange lijkt fris en anders te worden, Spidey is nu al gewoon heel tof en Black Panther gaat beste ooit zijn. New fav!
Zo, die trailer is een stuk beter dan de eerste. Heel benieuwd naar de uiteindelijke film. Muziek in trailer is ook goed, geluid lekker strak. Eindelijk een reden om toch een kijkje te nemen bij de film. Ook al is die van een Furious regisseur. Nooit blij geworden van die films, maar gun de man wel een tweede kans.
Doctor Strange Benny Cucumberbatch Chewie Ejiofor Tilda Swinton Rachel McAdams Mads Mikkelson Spiderman Homecoming Michael Keaton Robert Downey Jr. Thor 3 Cate Blanchett Karl Urban Tessa Thompson Anthony Hopkins Mark Ruffalo Jeff Goldblum Josh Brolin Black Panther Ryan Coogler (director) Michael B. Jordan Lupita Nyong'o Guardians 2 Kurt Russel Sylvester Stallone Al bekende hoofdpersonen/personages wegggelaten. Wat een casts tot nu toe in Phase 3 van Marvel. Echt stepping up their game.
XMEN Vond hem wel vet. Tuurlijk is het een beetje voorspelbaar, maar zo is bijna elke superheldenfilm. Stoorde me er totaal niet aan, heb lekker genoten van de film en een leuke avond gehad. 8/10 Spoiler Damn dat duurde lang totdat de aftercreditscene kwam
De XXX Mannen Minste van de 3. Dedondanks wat geile blikken van die lekkere ginger Sophie Turner kunnen zien en de lekkere perky boobs van Jennifer Lawrence blijven een genot om naar te kijken. En die villian, ah wat een heerlijke verklede gayboy was dat toch ook. 7/10 30 MEI NAAR DE 30TH YEARS ANNIVERSARY VAN TOP GUN IN DE BIOS YEAAAAHHHH I'VE GOT THE NEED, I'VE GOT THE NEED FOR SPEED!!!!
Wel prima hoor, heeft onze Packers vriend Aaron Rodgers goed voor elkaar. Vind Sansa en Lawrence ook wel beter btw.