Deze game meegepikt in de steam sale. Eerst nog een paar andere games uitspelen en dan gaan we eens aan deze beginnen Heb hem op console destijds maar een uur gespeeld
Als je echt een goede videokaart koopt, dan ga je echt genieten. Heb zelf de 980 Ti en speel de game op ultra en stabiele 60fps. Daarbij heb ik begrepen dat in de blood and wine dlc ook een algemene grafische update zit. Dus de game word nog mooier op de pc.
Ja, ik ga voor de GTX1070, eerst nog wel even de benchmarks afwachten maar ik heb nu een 6970 (GTX 570 vergelijkbaar), dus ga enorm op vooruit Witcher 3 op de huidige settings heeft mijn PC wat moeite mee maar ik weiger om hem lager te zetten, zal wel wennen zijn straks op 60fps
Witcher 3 vorige week voor 20 euro kunnen kopen nadat ik van meerdere vrienden erg positieve geluiden hoorde. Eerste indruk is redelijk, paar dingen die ik toch al jammer vind. Had de game ingeschat als een Skyrim maar op meerdere punten kan het daar (nog) niet aan tippen. - Geen open wereld nochtans - Rommelig en onoverzichtelijk menu - Graphics had ik meer van verwacht - Controls voelen niet helemaal top Missies en tussen filmpjes bevallen prima, net als hoeveelheid te ontdekken missies etc. Benieuwd hoe mijn beeld zich gaat ontwikkelen over de Witcher.
Vanavond weer paar uurtjes wezen 'scavage hunten'.. Ontdek ik opeens een hele gave "Game of Thrones" easter-egg!
http://www.eurogamer.net/articles/2016-05-25-the-witcher-3-blood-and-wine-review Essential! Nuff said!
Menu zal aangepast zijn als je "Blood and Wine" installeert. Naar mijn idee is het menu zoals het nu nog is echt ontworpen voor PC's die met muis en toestenbord spelen. Al moet ik zeggen als je handig gebruikt maakt van beide thumstick dat het nog vrij goed navigeert als je eenmaal weet waar je moet zijn. Wennen aan menu's in games moet (ik) altijd, elke game probeert het weer op zijn eigen 'innovatieve' manier te doen.. Vrij irritant maar het is nu eenmaal niet anders.
Dit roept men al sinds de dagen dat Oblivion nog veel gespeeld werd. Ik speel het overigens ook al een hele tijd niet meer, maar het verschilt inderdaad per game. Ik had en heb nog steeds moeite met die van The Division. Zo enorm futuristisch had het van mij ook niet gehoeven. Het was voor mij een game met veel te veel puzzelwerk. Uiteindelijk vond ik die van Oblivion wel erg tof, ook een reden waarom ik de game veel gespeeld heb. Menu's waren vrij simpel en bescheiden en navigeren werd uiteindelijk een eitje i.t.t. veel games in de jaren erna. Probeer maar eens wat gameplay van Two Worlds I op te zoeken. Meeste vonden die game erg kut, maar die menu's waren wel innovatief in die tijd, maar wel verschrikkelijk onoverzichtelijk als je meer loot had. Ach, uiteindelijk went alles wel denk ik.
Een dev die tenminste waarde hechten aan hun product en wat het voor hun consument betekent. Hulde voor dit nieuws! Kijk vooral uit naar die dingen die ze rond Gwent veranderen. Als ik daar quests kan failen, dan doe ik dat liever. Van die enorme berg quests in de game heb ik er nog maar 1 niet kunnen halen, dus gwent shit met opzet failen vind ik totaal niet erg. Heb in het echt ook een hekel aan kaartspelletjes.
Nog maar twee dagen... Ben momenteel via de strategy-guide de quests uit de basegame aan het afturven die ik heb gehaald en kan nu concluderen dat ik voor 90% heb gezien. Helaas één mislukte quest, maar dit gebeurde terwijl ik aan het vluchten was voor een groep soldaten in het begin van de game. Startte ineens die quest en toen kon ik helaas weinig uitvoeren. Hearts of Stone ben ik beetje bij beetje aan het doorspelen nu, maar wil het zo lang mogelijk rekken... In de tussentijd wel de diagrammen bijeen gezocht voor alle Witcher-gear, zowel de basis-sets als die uit de gratis DLC's. Drie sets volledig "Mastercrafted" maar nu heb ik een behoorlijk te kort aan materialen waardoor ik hiermee even niet meer verder kan. Ook mis ik nog steeds enkele ingrediënten voor bepaalde potions... 240+uur en geniet nog steeds evenveel van deze game... Kan geen andere RPG tegenop voor mij, alles klopt gewoon in TW3. (en het world waarschijnlijk nog veel mooier aankomende week)