1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Fallout 4

Discussie in 'Games' gestart door SoleSurvivorN7, 3 jun 2015.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Yep. En mensen met de Xbox One versie zeggen dat zij er niets van merken en dat het bij lange na niet zo erg is. Apart want de base game draait net wat beter op PS4 toch?

    Hoe dan ook, wanneer komen de mods?
     
  2. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Speel op de ps4 en pas net begonnen op far harbor maar idd op verschillende plekken is de framerate echt heel bagger
     
  3. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Xbox One zou deze maand zijn, maar de maand mei is bijna afgelopen en zie het alweer gebeuren dat het uitgesteld wordt.
     
  4. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ze hebben met Far Harbor ook een aantal nieuwe ranks toegevoegd aan de perks (dus geen nieuwe perks). Ben verder niet zo onder de indruk, hier hadden ze in mijn ogen wel wat meer mee mogen doen.
     
  5. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Gewoon zielig eigenlijk hoe simpel ze dat hebben gedaan. Weer ietsje meer damage per rank of weer iets meer materiaal per rank. Maarja daar staat Bethesda om bekend. Obsidian deed dat tenminste anders met Fallout New Vegas.
     
  6. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Het was leuker geweest als ze gewoon een 11e perk hadden toegevoegd aan elke skilltree. Ook hadden ze bepaalde zwakker top tier perks wel een beetje mogen tweaken in mijn ogen. Geen één perk is gelukkig echt overpowered, maar er zijn er wel een paar underpowered zoals Ghoulish. Gezien het om een single player game gaat zonder levelcap is de balans niet heel belangrijk maar toch.
     
  7. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Schalen de DLC's naar level? Dus als ik FH als level 60 start zijn de enemies dan ook rond de 60 ?
     
  8. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    hoe kan die gast bepaalde perks unlocked hebben zonder die perk erboven te hebben.
    ik zit ze allemaal te unlocken totdat ik de perk heb die ik echt wil en daar punten in te gooien.
    (ik voel het alweer opkomen dat ik onnodig veel punten voor jan doedel aan het verspillen ben)
     
    Ypuh vindt dit leuk.
  9. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Klopt helemaal.

    Als je bijvoorbeeld 7 in Intelligence hebt, kan je gewoon direct de 7e perk selecteren. Je hoeft niet door 1 tot en met 6 te gaan.
     
  10. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Yep je selecteer in het begin van de game je SPECIALS punten. Die gekleurde perks (van je gekozen SPECIALS) kan je dus nemen ongeacht de volgorde. De grijze niet, dan moet je weer een perk punt gebruiken in die SPECIALS om een andere grijze perk te unlocken.

    Niet voor jou bedoelt hoor, maar zo moeilijk is dit systeem toch niet lijkt me. Moet Bethesda het nog simpeler maken dan het al is. Nogmaals dit is niet naar jou bedoelt, maar las het bij meerdere mensen die zo hun perk punten hadden gebruikt.
     
  11. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    :F: man o man. ik maar steeds alles op een rijtje doen. steeds als ik het probeerde lukt het niet, maar dat komt omdat ik nog geen perk punten had gedaan. beetje te overhaast geklikt steeds denk ik. na ja... drang is wel om toch overnieuw te beginnen, maar toch ook weer niet. ben nu lvl 43 en om nu alles weer helemaal overnieuw te doen. jammer dat je geen 2de game kan beginnen.
     
  12. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Als je niet volledig vrij was in het kiezen van perks, of deze in een vaste volgorde dient te unlocken zou het wel snel een saaie RPG worden en kreeg bijna iedereen hetzelfde personage... ;)
     
  13. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Uh, wat?
     
    heuft vindt dit leuk.
  14. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Je kunt gewoon een nieuwe saved game aanmaken toch? Even handmatig opslaan en dan een nieuwe game beginnen. Als je het voor de 2e keer doet gaat alles toch net even iets sneller en beter en persoonlijk vond ik het niet zo erg.
     
    heuft vindt dit leuk.
  15. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    ja dat is ook weer zo. moet ik alleen even nadenken als ik een save game ga overschrijven.
    volgens mij heb ik nog steeds een saved game van voordat ik de vault uitga (volgens mij kon je dan nog je perks wijzigen)

    bij sommige games kan je nog een character kiezen/maken (elder scroll online) ik bedoelde zoiets. maar ik kan inderdaad een 2de spel opstarten en anders saven.
     
  16. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Zo eindelijk de game 2x uitgespeeld (wel met behulp van saves). 1e keer met The Railroad en de 2e met The Institute (die muziek die dan in The Institute wordt gespeeld =(). Moet wel eerlijk zeggen dat ik de Railroad niet echt heel boeiend vond.

    Nu ga ik gewoon verder met mijn echte keuze en dat is The Brotherhood. Ik ga het spel met hun uitspelen en daarna meteen erachter met The Minutemen. Want volgens mij kan je zonder problemen samen werken als je niks verkeerd doet.
     
  17. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Staat een heel stappenplan op xboxachievements.com

    verstuurd via Tapatalk
     
  18. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    31 mei kunnen we beginnen met modden op de Xbox One.
     
  19. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    Whahaha... Je kan gewoon een nieuw poppetje maken en onder een andere naam saven. Nooit gezien. Ook nooit naast gekeken eigenlijk. Dus ik heb alvast een nieuw poppetje voor als ik er nog zin in heb als ik hem heb uit gespeeld.
     
  20. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Zou nu gewoon lekker overnieuw beginnen en hem met je new and improved character uit gaan spelen.
     

Deel Deze Pagina