vet die skin. vanavond installeren. volgens mijn vriendin (die het heeft opgehaald) zit er een medaille bij LOL.
Was helemaal niet de bedoeling hem te kopen maar net toch maar gedownload en vanavond eens ff lekker gaan spelen!
Ja wilde mijne vandaag ophalen bij de MM, andere 2 games kon ik mee krijgen en Overwatch niet... Had zoiets van laat maar.
Gewoon voor de lootboxes alleen. Waar skins etc inzitten Europe Two boxes – €1.99 Five boxes – €4.99 11 boxes – €9.99 24 boxes – €19.99 50 boxes – €39.99
hmm wtf. Ik had besteld, dus ja had gehoopt dat ze het gisteravond nog zouden versturen maar helaas..
Nee nu maar digitaal gehaald, order ge-cancelled bij MM, heb voor de rest helemaal geen tijd meer deze week om naar de MM te gaan.
Ik heb de beta gemist, en me verder totaal niet verdiept in dit spel. Hoorde er eigenlijk pas sinds vorige week over. Nu 2 gameplay video's verder ben ik toch geprikkeld. Waar kan ik dit een beetje mee vergelijken?
Zoals eerder al werd gezegd met team fortress. 4 categorieën aan heroes, 21 heroes in totaal. Allemaal hebben ze wat unieks en je speelt objective game modes tegen andere spelers.