Are you kidding me... Goat fucking simulator Wat een kut games de laatste tijd met GwG. Had ik toch heel wat liever Ryse gehad dan dit.
Dan haal je hem. Heb de game al meerdere keren voor net boven de 10 euro gezien. En als je dat teveel vind> niet zo mekkeren. Het is een gratis game en je krijgt niet elke keer je zin door een beetje te mekkeren.
Heb nooit eerder 'gemekkerd' over GwG maar vind het de laatste tijd gewoon kut games, maar sorry dan dat ik dat vind. En zo 'gratis' is het nou ook weer niet, want je betaalt gewoon je Gold abo. Maar misschien dat ik Ryse wel een keertje haal ja, maar gezien dat gerucht een aantal posts hierboven hoopte ik een beetje dat hij nu met GwG kwam.
Je gold abonnement is toch niet meer dan een abonnement voor het gebruik van de Live servers voor multiplayer?! Daar betaal je voor. De games horen daar niet bij. Later zijn er bepaalde leuke bijkomstigheden voor gold members aan toegevoegd zoals maandelijkse gratis te downloaden games. Dit is gebeurd zonder dat de adviesprijs van een Gold abonnement is verhoogd, dus ja.. Games zijn gratis!
Heb je wel gelijk in al ben ik er wel van overtuigd dat die games bij de prijs inzitten. Maar goed wil niet over komen als een zuurpruim ofzo. Vind het alleen kut games de laatste tijd en dat is puur een mening, meer niet (:
Nou gratis is maar mooi gratis en als niet alles naar wens is dan is dat jammer. Ik heb er toch al heel wat leuke games vandaan geplukt. Sommige niet leuk en andere juist heel erg leuk. En het is GRATIS, hoe kun je daar nu over zagen. Leuk, dan dowen, niet leuk lekker op de server laten staan. GOld Abbo is inderdaad voor het online gamen. Als bonus krijg je daar gratis games bij. Gratis is natuurlijk relatief want ook bij MS gaat niets voor niets. Maar voor mij voelt het als gratis.
Heb defense grid 2 recent nog met veel plezier gespeeld en verwacht dat met The Crew ook te doen. Heb de beta gespeeld en die beviel me redelijk maar gebrek aan kwaliteit was net te groot om hem te kopen dus ben blij met de komende GwG.
Dit jaar zijn er alleen maar goede games weggegeven, de enige uitzonderingen waren Sacred Citadel en Zheros, de rest is gewoon kwaliteit. Snap echt niet wat er te zagen valt, Microsoft doet het uitstekend de afgelopen maanden wat Games with Gold betreft.
Serieus mensen, ik zei alleen dat ik het kut games vond. Ik weet ook wel dat het 'gratis' is, maar dan nog vind ik het kut games. Het spijt me dat ik een andere mening heb dan jullie.
Dan heb je gewoon een slechte smaak in games. Dat het genre je niet ligt kan ik begrijpen, maar dat maakt het nog geen 'kutgames'.
Even een vraagje. Wil een xbox one gaan halen. Maar met die games with gold, klopt het dat je op de one ook de games kan spelen die eigenlijk gold voor de 360 uit komen?