Dit is zo klaar als een klontje. Je kunt de game onmogelijk draaien met je huidige specs. Upgraden kan ook niet. Geld voor een nieuwe PC heb je ook niet. Je blijf gewoon gezellig pCARS spelen, duidelijk?!
@Rossi46 Het valt me nu pas op dat het een foto van een motorrijder (Marquez??? ) is in je plaatje. Heb altijd gedacht dat het gewoon een of ander schattig ruimtewezentje was.
Marq..wie?! Rossi heeft soms echt fantastische helmen. Niet alle exemplaren, maar er zitten echt snoepjes tussen. Heb zelf twee exemplaren liggen, zal eens kijken of ik daar nog foto's van heb liggen. Overigens is de "graffiti" van Lorenzo ook echt geweldig!
Zie nu pas het Aston Martin logo op de mouw van Max staan. http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/336818/red-bull-racing-en-aston-martin-slaan-handen-ineen/
Toch blijf ik dat een wonderlijke combinatie vinden. Ze rijden met een Renault motor, met een TAG Heuer (van de horloges) badge erop. Aston Martin sponsort die hele handel (weliswaar subtiel) terwijl Mercedes op zijn beurt weer een belangrijk aandeel in Aston Martin heeft
Dat heeft meer te maken met wat ze met de merkwaarde van Aston Martin willen doen dan met het merk motor dat in de auto ligt. Infiniti had ook nooit iets met de auto's te maken, maar heeft er wel marketing technisch veel mee gedaan(denk bv aan de Q50 Eau Rouge Vettel edition). Redbull is van alle "Automerknaamloze" team verreweg het interessants om te sponsoren. Andere topteams zijn allemaal verbonden aan een Automerk. (Ferrari, Mercedes, McLaren, Renault etc) Als jij dus jouw merk, dat niets levert voor de sport, toch geassocieerd wilt worden met de F1 is een team zonder automerknaam toch uitermate geschikt?? Aston Martin op een Mercedes zou pas raar en gek zijn.
Je hebt gelijk, de nissan-renault alliantie was ik vergeten. Infiniti is Nissan, en Nissan is voor 44% in handen van Renault. Er zit dus een stapje extra tussen. Daarnaast had Renault toen geen eigen team in de F1, maar was er Lotus en Lotus Renault. Dus misschien daarom infiniti op Red Bull? Beide weer geassocieerd met een Automerk.
Rossi doet vaak op Mugello een aangepast helmdesign. Over helm designs gesproken. Die helm van Vettel dan voor Monaco 2016: Vet bruut artistiek gedaan die leather-retro look: Sebastian Vettel's #MonacoGP helmet. In leather, wood and brushed alu to reflect the interior of classic Ferrari's. Bottas helm voor Monaco ook mooi:
Ik ben helemaal klaar met Forza Motorsport. Zeggen dat ze realistisch zijn, pfffff die vinyl-editor is toch echt niet realistisch
http://www.dumpert.nl/mediabase/6784829/75079289/rondje_nordschleife_met_tom_coronel.html Ik heb ontdekt dat Loyall, stiekem, gewoon Tom Coronel is gezien de ademhaling tijdens het racen Geen wonder dat hij bijna alles wint.
Leuke theorie, maar het feit dat Loyall liever stilte heeft en niet van dat populaire gepraat zoals de gebroeders Coronel, zegt mij dat het niet waar is. Plus ik weet dat Loyall z'n auto niet bij AllSecur verzekerd is.. Dus denk niet