335 armpjes en 334 Sidearm is de oogst tot rank 2, gaat lekker. Vind het alleen jammer dat de marks enz niet droppen, kan er nog wel een paar gebruiken.
Marks? De enige echte die een probleem oplevert is "Top Score" halen incl. Rank 4 Iron Banner De bounties Iron Marathon en Iron Versatility zijn sowieso we halen. Zijn toch alweer 50 marks erbij. Doe dat 3x en je hebt er 150. Start ToO een avondje/middagje op en je hebt er ook zo weer (per character) 75 bij. Let wel op dat je niet aan je maximum komt te zitten. Gear kopen, bounties inleveren. Als je ze alle drie (van IB en ToO) doet kan je zo een gratis gear-piece kopen.
WAT!? Wat heb je aan zo'n badhanddoek om je middel? Die dingen droppen meestal. Sterker nog, ga anders even bij Variks langs ... yeeesss? Droppen als malle daar.
Je boi dharoe kreeg bíjna de rol waar ik naar zocht gisteren. Icarus, Hot swap maar geen braced frame. Voor een moment was ik echt jaloers. Totdat ik hoorde dat er geen bf op zat
Eindelijk een Longbow Synthesis -Partial refund -Speed reload, hand laid stock -unflinching Niet mijn ideale rol, maar ja heb er nu eindelijk 1.
Zou inderdaad mooi zijn geweest. De Heroic die erop volgende tegen de Cabal brothers ging zo snel, inclusief revives, dat heb ik ook zelden meegemaakt. Mijn main weapon heeft een stability perk en dat merk je echt enorm. Ook voor het eerst Iron Banner gedaan, 3-0 als het om winnen en verliezen gaat. Alleen ik zuig als een malle in die MP. Zitten bijna allemaal gasten tussen van 320 minimaal en dan kom ik er met 301 tussen zitten die voor het eerst mee doet. Verbaasde me trouwens dat ik nog een paar keer boven de 1.000 punten kwam. Best wel tof die Iron Banner, maar geluk had ik niet in die drie potjes qua drops, dus maar afgehaakt en een die heroic gaan doen. Weet niet wat jullie favoriete heroic is, maar bij mij absoluut Sunless Cell, uitgezonderd de 1e keer toen ik zeven kleuren stront scheet zo wat. Volgende week maar weer verder denk ik. Moet ooit maar weer eens afspreken voor een raid en de weekly heroic. Had bij de gewone van gisteren 2 leg engrams. Een 3e gekocht en mijn main wapen naar 305 gefused. Destiny: Best een tof spel, maar je moet inderdaad veel geluk hebben hier en daar.
lololol krijg gewoon eentje met guerilla fighter (......), quickdraw en hotswap hoef em niet eens wil een goede fusion
Netjes Bullet, nu kan je mij eindelijk een hand geven . Welkom bij de club pik! Mijn top medals als matige Destiny PVP speler: Hunter: Titan: Spoiler: Reveal the medal count of a Destiny PVP noob Bullet en SHiZ op gelijke hoogte j/k Goed gedaan pik! Alleen had werkelijk geen idee dat ik die medal had. Lol. Blijkbaar toch een beetje pro
Eindelijk zeg ... kan je nu weer normaal gaan doen tegen Waldo Is de druk ook weer van de ketel. @SHiZ NL Snap alleen dit niet? In before quote bij Bullet
Hahaha en wat voor kwaliteit ook van het plaatje, man man man Hier een betere kan je nog harder shinen
Tuurlijk. Niet omdat het moet , maar omdat het kan Met dank aan @SHiZ NL NL ; Hunter top medals : Had alleen liever de aantal keer reign of terror willen zien ertussen... Edit: hunter ; Reign of terror : 20 x Relentless : 162 x Wreckingball : 707 x