Even een dubbel post, maar er is nu een app voor Overwatch genaamd "Oversumo". Handig voor als je wat nieuw bent om te zien tegen welke enemy een poppetje goed is qua counters. Aanrader
Vrijdag ook gekocht. Bij 1 MM uitverkocht, bij de ander nog een enkel exemplaar. Speelt erg soepel. Ben maar, na wat proberen eerst met Soldier 76 begonnen. Bastion word ik wel al gek van. Nog wat andere Destiny spelers ook al meegekregen, dus wordt leuk als afwisseling.
Gister voor de gein alle 6 een Torbjorn gepakt tijdens defend, wilden het eens proberen; easy win. Natuurlijk zijn er counters voor, maar als de ene turret sneuvelt, heb je er nog 5 over. Niet echt leuk om zo te spelen, maar wel erg makkelijk winnen.
Haha idd en we speelden nog twee potjes tegen vrij goeie gasten die ook in een party zaten.. Ze probeerde het ook met ons te doen maar ons tactiek was gewoon veel beter om die turrents te slopen.. Alles is te counteren
Roadhog is echt fantastisch en is echt mijn favo hero op dit moment. Echt een brute sloper en als die je heeft, ben je gewoon dood. Er zijn maar 2 heroes waar ik moeite mee heb en dat zijn Reaper en Pharrah. Reaper doet echt loads of damage en Pharrah staat/hangt vaak te ver weg.
Zou de matchmaking btw kijken naar je party grote? Ik heb het idee dat als je met 5/6 man in 1 groep zit dat je ook tegenstanders krijgt die dit hebben. Er word namelijk om die momenten veel beter verdedigd en aangevallen dan als je alleen speelt met randoms.
Valt wel mee. Alleen spelers die er goed mee kunnen spelen, de meeste zijn zo statisch dat je weet waar je niet moet lopen.
Road Hog heb je zo neer met D.va. Als die met zijn haak je naar hem toetrekt, gewoon je schietknop inhouden. Mocht je mech het net niet kunnen afmaken, dan als een konijntje rondspringen en schieten en is dat varkentje alsnog gewassen. D.va is ook mijn 1st choice, speelt echt heerlijk.
Ik ga toch voor mei.. heerlijk met dat ijs. Vol in de aanval zit ik bijna nooit. Loop er meestal iets achter. Of ik probeer achter hun linies te komen
Mei kan verdomde irritant zijn ja, helemaal als ze iemand heeft die haar een beetje helpt/beschermt qua damage.
Ik haat dit spel nu al. Dacht even wat potjes te doen. "Aahh nog eentje dan" en vervolgens was het 1 uur voordat de Xbox uitging lekker als je half 7 weer op moet
Bastion + Torbjorn daar word ik echt gek van. En als ik dan Turrets opbouw worden ze binnen 3 kogels weg geschoten, en als ik erop schiet verlies ik 1 op 1 -_-
Ff gwn snel 2 videootjes: Vond het wel een leuke teamkill: Was met Genji en reflecte de super van Zarya.
Eerste keer met Hanzo. Just for fun and giggles dacht ik. Gelijk 19 kills en daarmee een 73% kill participation. Op een gegeven moment headshot na headshot. Feelsgood