Waar je 99% toch nooit van zult spelen Ik kan in 4 jaar PSN+ de titels die ik gespeeld heb op een hand tellen
Ik speel er genoeg hoor. Lang niet allemaal maar je hebt wel de keuze. En min of meer gratis dus ik klaag niet..
Pool Nation FX, The Deer God en Zheros! Neuh, als ik de toekomst mee mag nemen: The Crew, Sunset Overdrive & Valiant Hearts. Helaas voor mij had ik de eerste twee al toen ze beschikbaar werden.
Toch is dat mooi geregeld bij xbox. Bij psn kan je het vergeten dat je de gratis games die uitkomen voor ps3 kan downloaden en spelen op je ps4.. En als ik de lijst zie van de games with gold zie ik toch leukere titels dan voor de ps4.. Eigenlijk waren alleen rocket league, en de afgelopen tropico een beetje oké. Voor de rest pure indie rommel. En dan hou ik nog niet eens van games als tropico.
Hangt af of de games voor gold voor de 360 wel bc zijn met de one toch? Of zijn dat ze tegenwoordig allemaal?
Gratis voor GWG vanaf vandaag, Goat Simulator. https://store.xbox.com/en-US/Xbox-One/Games/Goat-Simulator/e802e200-54ef-4fc6-a141-67e6dffadd8b
hoe werkt het met binnenhalen van 360 titels? ik heb 3 maanden gold dmv een code. maar als ik super meat boy wil downloaden (of andere 360 titels) dan geeft hij aan dat ik een credit card nodig heb. terwijl de xbox one games die gratis zijn wel gewoon normaal te downloaden zijn.
Man. Wat een k*tspel is die goat simulator. De omgeving valt grafisch nog mee, maar de controls en de geit zelf zijn zooo slecht. Er zijn ook ontelbare bugs. Ik ga proberen snel 1000/1000 te halen en dan gaat het spel voor eeuwig de vuilbak in.
Knap dat je dat probeert. Ik heb hem er alweer afgegooid. Echt zo niks voor mij. Mja we moeten niet zeuren, je krijgt het maar.