Sticky [Film] Algemeen [Deel 30]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 nov 2013.

1. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Ziet er zeer gaaf uit. Ben altijd al een fan van ST geweest. Al vanaf begin jaren 70 toen ik de eerste herhaling zag van de eerste serie die liep volgens mij van 1966 tot, ik meen,1970.
    Deze ga ik zeker kijken, real 3D dus dan zit het wel goed met het 3D gebeuren.

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725

Wanneer komt Aladdin? :cool:

3. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Jezus dat duurt nog een jaar. Fucking marketing assholes.

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    It's really happening. Disney's nieuwe goudmijn.

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik sla Lion King in elk geval over. :'-( Mulan lijkt me wel wat.

6. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    The Witch (2015)

Vanwege zeer positieve berichten op fora heb ik deze gisteravond/nacht gekeken. Mensen hadden het erover hoe creepy de film wel niet was, het zou de kijker constant een gevoel van angst geven en een van de beste horrors in jaren. Helaas deel ik die mening absoluut niet. De setting en sfeer zijn top en het is zeer goed mogelijk om dat creepy te maken...maar helaas. Echt teveel langdradige scenes waar weinig echt gebeurd en een paar goede, waarvan helaas te weinig.

Nooit echt creepy of beangstigend jammer genoeg.

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    13 Hours: The Secret Soldiers of Benghazi

Tsja wel een typische Michael Bay film. Dus veel patriottisme. Maar verder zat het wel oke in elkaar qua actie, verhaal en leek het veel op Black Hawk Down.
    Dus was prima te doen.

7.5/10

8. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    'If you don't help us, American soldiers are going to die'

Boofuckinghoo. Next.

Reckuuza vindt dit leuk.
  9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Fuck Yeah. Volgend jaar een vervolg op Kingsman. _O__O__O__O_ En een slachtoffer van The Mountain uit Game of Thrones in de cast. 1 maal raden wie. Jammer van Halle Berry en Tatum. Geruchten gaan dat ook Firth en Holcroft weer mee doen, met als gerucht ook nieuwkomer Elton John.

Damn. Een flinke mix van voors en tegens, maar heel benieuwd naar de eerste beelden.

10. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    Er gaan geruchten dat Tom Hiddleston de nieuwe Bond gaat worden.

11. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
  12. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.955
    Gewoon Craig nog please. Boeit me niet dat ie er geen zin meer in heeft. Maak je maar een CGI Craig.

AnubisNefer en Xandorra vinden dit leuk.
  13. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Vind ik eigenlijk ook. Craig is de perfecte mix tussen goodguy badguy met charisma en niet zo een al te slicke look.

Rauw zeg maar.

Laatst bewerkt: 28 mei 2016
    Reckuuza vindt dit leuk.
  14. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.955
    Eye in the Sky

Wat een vreselijke meuk. Anderhalf uur gelul om te beslissen of een kind neergenald moet worden of niet bij een bomb strike. Jaa lekker realistisch hoor jongens. Alsof de USA zo gevoelig is in dit soort zaken. Er zat zo weinig character ontwikkeling in deze film dat het me ook vrij weinig kon schelen.

Maar..een lichtpuntje: FUCKING LEIPE ROL VAN JORAH VAN GOT

4/10

15. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    X-MEN : Apocalypse

Ja. Dus ... hmmm ... net ... niet? Of wel ...

Film gaat eigenlijk verder na Days of Future Past. Je weet wel, aan het einde van de film kreeg je En Sabah Nur te zien. Oftewel, Apocalypse. Enfin, meneer word verraden en valt even 3000 jaar in slaap. Super, zou ik ook graag willen. Enter Moira, die eventjes ontdekt waar de beste man slaapt. Dan komen er een stel pannenkoeken die hem ontwaken en zo begint de film dus eindelijk echt. Apocalypse is weer terug. De sterkste mutant, afgezien van Jean Grey (als ze full-Phoenix gaat). Wat doet hij? Juist. 3/4e van de film zich bezig houden met het recruiten van zijn Four Horsemen. Prima natuurlijk ... maar moet je nou echt de eerste 4 mutanten recruiten die je ziet na 3000 jaar? Storm? Magneto? Psylocke en Angel? Goed, nu word in de film wel uitgelegd dat Apocalypse gedachte kan lezen maar deze niet kan beïnvloeden zoals Xavier doet. Enfin, ondertussen in de X-Mansion komt Mystique weer aan kakken om even aan te geven dat het slecht gaat met Magneto. Ze hebben z'n vrouw en kids vermoord en ze hebben op de crime-scene ook een aantal dode politie agenten gevonden. Wie-o-wie zou dat toch gedaan hebben? :eek: Juist, Magneto. Beste Bryan Singer, we hebben nu al drie films gehad waarin Magneto probeerd te good-guy uit te hangen en het werkt constant niet. Time to move on zou je zeggen? Anyway .. waar was ik? O ja ... Magneto gaat dus samen met Apocalypse de wereld slopen. Want .. je hebt z'n gezin vermoord dus vermoord je de hele aardkloot maar. Dikke prima. Echter speelt zich dit allemaal af in de laatste 20 minuten van de film. De laatste 20 minuten zijn ook het beste en het "slechtste" aan de film.

Je hebt een bad-guy als Apocalypse die onverwoestbaar is. De opper-mutant die zou moeten kunnen heersen over alle andere mutanten omdat hij alle mutaties tot zijn beschikking heeft. Deze film-versie moet echter mutanten overnemen (dus body-naar-body transfer) om zijn krachten te krijgen. Toch lukt het deze film totaal niet om het personage van de grond te krijgen. Sterker nog, ze zijn merendeel van de film bezig om zijn karakter enigzins te vormen ... Dat lukt jammer genoeg niet helemaal waardoor ja aan het einde een nare smaak overhoud. Jean-Grey, Cyclops, Magneto, Storm, Beast en een half-kapotte Mystique nemen het allemaal op tegen hem. Een stel tieners die A) nog nooit training hebben gehad en B) hun krachten totaal niet onder controle hebben. Xavier smeekt Jean om hem te helpen in een (echt fucking kansloze kut scene) mentaal-gevecht met Apocalypse en ... zie hier! Het lukt! Jean-Grey, de 20 jarige verdomt lekkere Sophie Turner, verpulvert Apocalypse, gaat full-Phoenix (never go full-Phoenix) en red de dag. Doei Apoc. Je hebt echt geen hol gedaan deze hele film behalve lopen janken dat je ideale wereld er niet is en je verraden bent.

WHAT THE FUCK IS ER ZOJUIST GEBEURD!? HOE DAN!?

Dat dus. Een matige X-Men film die, imo, wel veel beter is als een X-Men 3, X-Men Origins etc. Toch zijn First Class en Days of Future Past vele malen beter. Je hebt prachtige karakters in je film zitten die totaal niet gebruikt worden. Leuk die scene met Quicksilver in DoFP maar zijn scene in deze film duurde gewoon veel-en-veel te lang. Een goede derde film in de "reboot" franchise ... maar komt totaal niet in de buurt van First Class of DOFP.

6.5/10

Reckuuza vindt dit leuk.
  16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Helder @Rampage : Skip ik de bios mooi maar. Warcraft wil ik ook nog zien, dus liever daar mijn geld heen. :thumbs: En heel fout ook Independence Day 2. :+

17. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    *zucht*

Warcraft. Een hete, dampende hoop stront. Ga dan naar X-MEN. Warcraft word compleet de grond ingeboord. En logisch ook ... daar had nooit maar dan ook nooit een film van moeten komen.

Reckuuza vindt dit leuk.
  18. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Beter spend je je geld aan The Nice Guys.

19. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    X-men was ook een hoop stront

20. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.955
    Beter spendeer je je geld naar de 30TH ANNIVERSARY VAN TOP GUN

Gisteren in de bios gezien, echt wat een fucking heerlijke film is dit toch ook.

AnubisNefer en UpInSmoke0611 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina