[Multi] Overwatch

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 3 mrt 2016.

1. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Aanrader dit spel als je een leuke multiplayer shooter wil?

2. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik vind het hartstikke leuk in een team. Met randoms is het vrij lastig. Echt heel team georiënteerd namelijk

3. MightyMikeDX

MightyMikeDX MightyMikeDX

Leuk Bevonden:
    237
    Weet je dat cker ivm hoe het net allemaal ging? :+

4. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Zeker!

Al moet je wel rekening houden met dat dit geen reguliere shooter is. Als TDM je favo mode is in andere shooters dan zou ik eerder voor een DOOM gaan ofzo.

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  6. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.947
    Is de game vergelijkbaar met Halo?

7. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Nee, totaal niet.
    Als je het met een andere FPS moet vergelijken met Team Fortress 2.

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Je doet pew pew. :+
    Maar nee.

9. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    We waren maar met zijn tweeën he. Daarnaast is Torbjorn gewoon schijtirritant. Goeie widowmaker om te cancellen, maar ipv dat hebben we eigenwijze snotneuzen die constant 1 poppetje nemen (aka sniper) en daar niks mee kunnen...

10. MightyMikeDX

MightyMikeDX MightyMikeDX

Leuk Bevonden:
    237
    Haha was ook maar een grapje. Maar de teammates waren vandaag inderdaad bijzonder irritant.

11. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Torbjorn is goed te counteren, vooral niet close range gaan met hem of de turret. Verder is het vooral in de gaten hebben waar een turret zou kunnen staan en inderdaad een Widowmaker, Hanzo maar ook Pharah, Reinhardt kunnen gehakt maken van de turret. Mits een beetje goed gespeeld geld dat ook voor Winston en Zenyatta. Ik speel zelf vrij vaak met Torbjorn wanneer ik aan de defense kant zit, dat scheelt ook een boel als ik tegen hem speel, omdat ik veel meer een idee heb waar die prut (tenzij van mijzelf) turrets staan.
    Ik zit overigens op de ps4, mochten mensen samen willen spelen P_OtH speel nu eigenlijk alleen maar met randoms. Wat soms erg frustrerend is.

12. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik weet het. Probleem zat hem niet in het feit dat ik geen counter wist, maar dat ik mijn rol niet op kon geven. Daarnaast stond die turret op een bewegend stuk op die Russische map. Erg irritant te raken.

13. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Vind Reaper de beste hero voor zowel Attack als Defend. Zo vaak ''vanuit de shadows'' achter de enemies komen en los gaan met de akimbo shotguns. De Ultimate is perfect voor zulke situaties. Meestal hebben de tegenstanders ook niks door hhh

14. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435

ehh... oke :p leuke onzichtbare enemies

Hoorde die gast in de chat. "haha try to reach that". :+ I did. Potje erna ging ook wel goed. Vroeg netjes om een healer, pakte Lucio (aangezien het control was) en was echt een tof potje.

En een van de weinige POTG die ik krijg

15. ViKtor_VauGhn

ViKtor_VauGhn PSN Jordivanbe

Leuk Bevonden:
    7
    Gister voor het eerst aan geslingerd wel ff wennen hoor speel niet zo vaak shooters maar na een tijdje ging het beter. Paar toffe potjes gehad nog niet echt een favoriet alles een beetje geprobeerd . Speel zelf op de ps mocht je me willen toevoegen : jordivanbe

16. Korkss

Korkss Active Member

Leuk Bevonden:
    166
    Zag dat je me toegevoegd had. Zal je vd week wel even joinen mocht je onlune zijn. Zullen we is kijken of we een goed team kunnen maken :cool:

17. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    @viezeferr ik had je toegevoegd maar jij mij niet denk ik?
    @Maddmonkey je joined al 2 keer net op het eind dat ik moet gaan haha, ik ben er vanavond weer! Party is altijd open maar dat weet je.

Mijn mening:

Leukste class om mee te spelen: Mei
    Kutste class om tegen te hebben: Mei
    Irritantste class: Mei
    Wie krijg je niet dood naar half uur achterna zitten. je raad het al: Mei

Kut Mei :+

Vermaak me goed met deze game, soms wat frustrerend als je er een paar achter elkaar verliest maarja. Het is echt een team game, in je uppie kun je vrij weinig. Het is niet net als CoD of BF dat ook al verliest je team dat je zelf nog goed kan gaan. Als je een pauper team hebt word je zelf 9/10 keer ook gedomineerd.

X-Junk vindt dit leuk.
  18. Korkss

Korkss Active Member

Leuk Bevonden:
    166
    Haha ja die mei. Heerlijke char hoor. Ik dacht toen ik deze game kocht, dat de kans groot was dat ik hem na een uur niet meer zou aanraken. Maar denk dat ik nu na dat uur, er nog vele achteraan plak. Vermaak me echt super met deze game.
    Ben wel benieuwd of er nog chars, gamemodes etc bijkomen in de toekomst.

19. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    Ja dat komt.

20. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ik hoop echt ook een CTF, Domination en een soort S&D game mode. Nu is het ten alle tijde erg druk en ik denk dat CTF best gebalanceerd kan worden. Bijvoorbeeld een tracer die niet kan blinke met de vlag. Een Reinhart die niet kan shielde met de vlag etc zodat je ook daarbij echt samen moet werken. Nu is het gewoon vrijwel altijd hetzelfde. bastion, Torbjorn, Reinhart en je kunt al vrij weinig doen met een pug team.

Deel Deze Pagina