Algemeen XBWRacing klets topic

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 7 mrt 2013.

1. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
  2. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    Kut Carthrottle

3. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Nou en jonge BUGATTI CHIRON

Al was het Justin Bieber die de eerste rit als passagier mocht maken was ik alsnog hyped.

4. Rossi46

Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Leuk Bevonden:
    1.159
    Evenwel gaaf als nutteloos natuurlijk :+

Wel weer een bizar staaltje engineering en ik vind het eigenlijk wel een mooi ding. Maar dat vond ik ook van de Veyron (voordat ze met al die idiote "special editions" op de proppen kwamen).

Ben eigenlijk wel benieuwd wat dit met de prijzen van de Veyron gaat doen. Kopers van dit soort spullen willen enkel het nieuwste... En dan is de Chiron ook nog eens een stuk goedkoper om rijdende te houden (mits je hem niet om een boon vouwt natuurlijk).

5. Rossi46

Leuk Bevonden:
    1.159

B Tender en NovaCaine vinden dit leuk.
  6. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
  7. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Hey daar liep ik gisteren ook. :D

8. Rossi46

Leuk Bevonden:
    1.159
    Wat krijgen we nou, loopt half XBW-racing ineens rond in Rotjeknor? Hadden we ff een mini-meet op kunnen zetten :D

Olijke Poffer vindt dit leuk.
  9. Rossi46

Leuk Bevonden:
    1.159
    Speciaal voor @Dex (en omdat ik het zo'n heerlijk wijfie vind :rolleyes:)

B Tender en Dex vinden dit leuk.
  10. Dex

Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

Leuk Bevonden:
    870
    Ouch. "We also say the performance pack, unless you're doing lots of trackdays, isn't really worth the extra money" Nou meid, dat sper diff zou ik echt voor geen goud willen missen haha. Wordt het echt een compleet andere auto door. En die remmen. Miiiiijjjnn god die remmen zijn goed haha.

Overigens is mijne versie, ondanks dat 'ie nu 4 jaartjes oud is, een tandje meer hardcore nog, zowel qua vermogen als qua wegligging. En ze vergelijken hem met de Polo GTI, maar een Golf GTI komt meer in de buurt eigenlijk.

Leuk wijfie inderdaad haha! :9

B Tender vindt dit leuk.
  11. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    @B Tender

Is het een optie om de Time Trial deze zomer nieuw leven in te blazen?

HRT WietHoK NL vindt dit leuk.
  12. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Daar wil ik wel naar gaan kijken :D

Daarnaast hoop ik weer wat meer te gaan Rocket Leaquen (met jullie ;) ).

13. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    Jouw versie smoelt ook iets beter dan de nieuwe.

Wat wel een mooie trend is, is dat mensen weer gewaagde kleuren op hun auto kopen. Zie tegenwoordig veel meer rood en blauwe auto's (vooral de Volvo V40 en Audi A:cool:

Helaas is de trend van auto's afladen met opties en dus gewicht nog niet achterwege, dus het is nog niet allemaal Gloria.

Vroeger was mijn Volvo met 1400kg een zwaargewicht. Tegenwoordig is dat bijna normaal voor een hatchback

14. Dex

Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

Leuk Bevonden:
    870
    Klopt, maar komt vooral ook omdat 'ie wat lager bij de grond ligt. Daardoor oogt de mijne automatisch wat breder.

Overigens doet Ford het wel aardig met die nieuwste Fiesta's. Die zijn 900-zoveel kilo, inderdaad wel netjes tussen de hatchbackjes van 1100+ kg. Ik geloof dat een Audi RS6 station over de 2 ton gaat. Hoe leip die bakken ook zijn, dat gaat echt way too far tegen mijn principes in. Helemaal als ze vol gepropt zitten met isolatie materiaal en vervolgens het motorgeluid weer via de speakers of trillingen in de carrosserie gaan versterken...

15. Rossi46

Leuk Bevonden:
    1.159
    Die Fiesta weegt geen zak inderdaad. Terwijl het volgens mij een heel leuk en volwassen autootje is.

Overigens wegen veel nieuwe auto's tegenwoordig minder dan hun voorganger. Dus het gaat al de goede kant op. Zoals het was zal het nooit meer worden, maar dat moet je ook niet willen. We zijn er op veel vlakken ook enorm op vooruit gegaan.

Mijn Leon is duidelijk nog van de oude stempel. Dat model staat nou niet bepaald bekend om het feit dat er zoveel isolatiemateriaal of andere goodies in zitten verwerkt, maar dat ding weegt wel bijna 1400kg... :confused:

Mijn volgende auto weet ik trouwens ook al (in m'n hoofd dan); de huidige Mazda 3. Dat vind ik zo'n gaaf ding!

Laatst bewerkt: 13 jun 2016
  16. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.948
    Kil wat multiciteer je mij

17. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    GAAT FOUT!

KIL!

Reckuuza en Rossi46 vinden dit leuk.
  18. Rossi46

Leuk Bevonden:
    1.159
    Foutje

Tof dat je het ook zo vriendelijk meldt trouwens... :F:

Reckuuza vindt dit leuk.
  19. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    De dorpsidioot van XBW, je weet toch ;)

20. Dex

Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

Leuk Bevonden:
    870
    Ja klopt. Die Ford blokjes zijn ook erg licht. Doen ze goed. Props ook naar Volkswagen trouwens met de Up die 'slechts' 825 kg is.

Mijn Corsa is 1175, maar dat is stiekem van binnen een bijzonder ruime auto. Op de achterbank zitten is echt geen straf (zeker niet met de dunne Recaro voorstoelen :cool:). 1400 is wel wat zwaarlijvig ja.

Mijn volgende wordt denk ik een achterwielaandrijver. Vind zo'n huidige BMW 2 of 4 serie met M-performance goodies wel iets leuks voor later denk ik. Maar het zal lastig worden niet te veel achteruit te gaan qua stuurgevoel/directheid. Veel stijver dan de OPC NE worden ze niet gemaakt denk ik haha. Maar denk nog lang niet aan overstappen!

Deel Deze Pagina