ik denk dat je deze gratis DLC mist. https://store.xbox.com/en-US/Xbox-O...g-Miners/ce2413db-6c0d-4338-b87a-91f7d2a84acc
Blood and Wine nu gedownload, gelijk eens even een kijkje nemen dan. Gisteren na patch 1.20 vond ik het spel trouwens echt bizar goed draaien en leken de graphics wel weer iets strakker op mijn scherm te voor schijn te komen zonder dat ik aanpassingen had gedaan. (boden maar meer games dit soort kwaliteit aan)
update bevalt goed. merkte alleen opeens op dat het spel zo makkelijk was en toen bleek opeens de difficulty op easy te staan. En bij mij duurt de cat potion opeens nog maar iets van 30 sec ipv 240 sec. Wel nu upscaling van vijanden aangezet, dit maakt het random verkennen van gebieden wel leuker aangezien ik vaak overpowerd was (en nog steeds vaak wel, maar nu iig tegen vijanden van rond me eigen level.
Niet alleen het begin. Dit is hoe je DLC maakt. Die nieuwe stad is echt geweldig, zoveel nieuwe gameplay additions, enorm toffe sidequests, enorm veel sidequests. Ik heb tot nu toe alleen de eerste main quest gedaan en ben al zeker 5 uur bezig.
Moest mezelf gisteren eerst nog door een vrij lange quest van "Hearts of Stone" spelen, wat ook zeker geen straf was... Toen gelijk richting "Toussaint" gegaan maar heb daar eigenlijk nog niet 'vrij' kunnen rondlopen. Je beland daar opeens in zo'n achtbaanrit, introductie van de main-quest zeg maar, dat je zo opgeslokt word door de game dat je haast vergeet dat er ook nog een 'open-wereld' beschikbaar is. Echt WAUW! Toen eenmaal alles beetje tot 'rust' kwam en ik de kans kreeg om voor mezelf wat te gaan ontdekken was het helaas alweer bedtijd. Waar blijft mijn nieuwe videokaart, heb die nu met ernstige spoed nodig!!!
Weer verder gespeeld. Nog steeds enkel side quests. Wat een heerlijke DLC. Had net een quest die duidelijk geinspireerd was door Asterix.
Een Witcher 3.5 als DLC klinkt altijd goed in mijn oren. Eerst maar eens de MQ afmaken en de eerste DLC doen. Moet nog naar Skellige.
Oke true. Zit nu op level 18 in de game en al aardig wat uren erin zitten. Toch wel een mega bazen game. Menu mede door laatste patch stukje beter geworden. Story en cutscenes mega vet, heel wat meer verhaal en diepgang dan een skyrim. Omgevingen en de te ontdekken (unieke) content in wereld zijn een genot. Novigrad is waanzinnig mooi om doorheen te marcheren. Enige waar ik nog in zuig is Gwent!
Had ik ook, maar ik win de unieke kaarten binnen maximaal 3 potjes. Je moet gewoon bij elke handelaar even kijken of ze kaarten te koop hebben en die opkopen. Zitten soms vrij zeldzame kaarten tussen. Beste speelstijl is soms een ronde opgeven als je nog kaarten voor de ronde erna wil overhouden. Soms heb je mazzel dat de tegenstander opgeeft en jij maar 1 kaart van 2 of 3 erbij hoeft te doen om de ronde te claimen. Eén van de lastigste spelers vond ik een kleine dorpsjongen, waar je naar toe verwezen word als je verder komt met de andere tegenstanders. Prioriteit is meer kaarten kopen bij handelaren, en letten op welke kaart je eerst doet. Sommige tegenstanders gaan gelijk voluit met de beste kaarten, dan is het vrij makkelijk die te verslaan. Je leert het vanzelf.
Gwent op hard zetten en leren van de tactieken van de cpu. Zo gauw je door hebt hoe het werkt win je bijna altijd, zelfs als je niet eens de beste kaarten hebt... Spies en decoys !!