Oh, het ligt aan de auto... Mijn Aston draaide prima z'n rondjes hoor, maar dat lag puur aan mijn rijderskunsten natuurlijk
Op zich erg goed gescoord dit weekend, maar toch was het een beetje teleurstellend. Ik heb amper met Loyal kunnen strijden, terwijl ik daar juist zo op gehoopt had. In race 1 reed ik na een paar rondjes eenzaam in de rondjte omdat Kimi en Loyal met elkaar in aanraking waren gekomen en Loyal als een heer op Kimi heeft gewacht. In race 2 kwam Loyal duidelijk beter door het verkeer heen (ik pakte ook heel knullig 2 penalties) en kwam ik uiteindelijk met geen mogelijkheid meer in de buurt van Loyal. Wel leuk om te zien dat we een afwijkende strategie hadden. Ik ging voor verse bandjes, Loyal niet. Maar uiteindelijk was mijn achterstand bij de finish weer even groot als toen Loyal te pits in ging
Oh trouwens, Loyal pakte in race 1 een penalty!!! Jaja, de sluwe vos maakt ook fouten. Althans, heeeeel sporadisch
In race 2 nog wel even leuk gestreden met Gold, Wiethok en Crook. Super dicht bij elkaar, steeds afwijkende lijnen rijden maar zonder elkaar te raken. Wat dat betreft zijn wel als groep echt naar grote hoogte gestegen vind ik! Jammer dat ik de replay niet heb opgeslagen, zitten echt mooie beelden bij denk ik.
Sowieso complimenten voor Gold trouwens, die in race 1 heel lang (met succes) zijn 2e plek heeft weten te verdedigingen. In dat takke weer. Echt een prestatie!
Rest mij Asjemenou te bedanken voor de organisatie. Alles was tot in de puntjes geregeld, inclusief een aantal verfrissende nieuwe regels
Laatst bewerkt: 5 jun 2016