1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PCARS [Finished] GT3 (endurance) cup

Discussie in 'XBW Racing' gestart door asjemenou75, 2 mei 2016.

  1. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
  2. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Ik maak voor vanavond een lobby aan voor de GT3 cup maar met "mechanical failure" op aan, om zowel te oefenen voor GT3 cup als te testen voor de LMP2 lobby settings.
     
    Laatst bewerkt: 4 jun 2016
  3. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    en schade op real of performance impact
     
    loyallronin vindt dit leuk.
  4. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Ja kan daarna om het afzonderlijk te testen.:thumbs:
    2 x 5 ronden om beiden te oefenen met de gt3 en gelijktijdig te testen voor lmp2 lobby.
     
    HRT WietHoK NL vindt dit leuk.
  5. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ik weet nog niet of ik er vanavond bij ben
     
  6. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    ik blijf vanaaf the division spelen.. Zo te zien wordt het rustig vandaag.. Spreek jullie morgen mannen
     
  7. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    ------RACEDAY---------
    :)
     
  8. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Ik moet me helaas afmelden mannen. Moet vanavond werken helaas.
    Keek erg uit naar die regenrace, maar 't is niet anders =(
     
  9. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Boooeeehhh!!! :mad:
     
  10. Cas van velzen

    Cas van velzen New Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    9
    Jammer van de mercedes|:-|:-|:-
     
    GoldPwnageNL vindt dit leuk.
  11. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Oh, het ligt aan de auto... :p Mijn Aston draaide prima z'n rondjes hoor, maar dat lag puur aan mijn rijderskunsten natuurlijk :+

    Op zich erg goed gescoord dit weekend, maar toch was het een beetje teleurstellend. Ik heb amper met Loyal kunnen strijden, terwijl ik daar juist zo op gehoopt had. In race 1 reed ik na een paar rondjes eenzaam in de rondjte omdat Kimi en Loyal met elkaar in aanraking waren gekomen en Loyal als een heer op Kimi heeft gewacht. In race 2 kwam Loyal duidelijk beter door het verkeer heen (ik pakte ook heel knullig 2 penalties) en kwam ik uiteindelijk met geen mogelijkheid meer in de buurt van Loyal. Wel leuk om te zien dat we een afwijkende strategie hadden. Ik ging voor verse bandjes, Loyal niet. Maar uiteindelijk was mijn achterstand bij de finish weer even groot als toen Loyal te pits in ging :)

    Oh trouwens, Loyal pakte in race 1 een penalty!!! Jaja, de sluwe vos maakt ook fouten. Althans, heeeeel sporadisch ;)

    In race 2 nog wel even leuk gestreden met Gold, Wiethok en Crook. Super dicht bij elkaar, steeds afwijkende lijnen rijden maar zonder elkaar te raken. Wat dat betreft zijn wel als groep echt naar grote hoogte gestegen vind ik! :thumbs: Jammer dat ik de replay niet heb opgeslagen, zitten echt mooie beelden bij denk ik.

    Sowieso complimenten voor Gold trouwens, die in race 1 heel lang (met succes) zijn 2e plek heeft weten te verdedigingen. In dat takke weer. Echt een prestatie!

    Rest mij Asjemenou te bedanken voor de organisatie. Alles was tot in de puntjes geregeld, inclusief een aantal verfrissende nieuwe regels :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2016
  12. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Mooie heat 1 overwinning Rossi: toppie.
    Goed verdedigd GoldPwnageNL als een belaagde preutse maagd, fel en meedogenloos.
    Mooie dik verdiende 2e plek op podium voor jou.
    Zelfs mijn "do or die" aktie in de chicane die over het randje was ving jij goed op.
    Ik hield daarna ff in omdat ik te lomp bezig was.
    Om daarna wat voorzichtiger een "gaatje te vinden"
    Maar risico was te groot.
    Had geen zin in zero points, ik had daarvoor natuurlijk, al dat akkefietje met KIMI die veel tijd koste omdat ik wilde wachten. Wilde geen herhaling.
    Hoewel laatste bocht laatste ronde had ik iets voorzichtiger op het gas gemoeten dan was het closer geweest.
    Sorry KIMI voor het tikje. Ikhad moeten weten dat zo'n tikje in de regen te snel tot een glijpartij zou leiden.
    Ik kon het niet over mijn hart verkrijgen om gewoon lomp door te rijden.
    Alleen jammer inderdaad dat ik niet in gevecht kon met Rossi.
    Wel erg spannende race.

    Opvallend dat in de 2e heat Rossi dan ook de foutjes maakt die het gevecht tussen ons voorkomt.
    Ik denk dat wij onbewust dit niet willen:+. Vooraf hadden wij dit allang afgesproken: "Jij heat 1 en ikke heat 2 LOL:+
    Heat 2 was dus net als voor Rossi in heat 1 saai omdat je geen gevecht meer hebt aan kop.

    Alleen reversed grid met de inhaalakties naar voren is wel spannend en risico levert veel op of dikke pech.
    Heb het meest genoten van gevecht met GoldPwnageNL en zijn pogingen om te verdedigen.

    In ieder geval ook de overall GT3 "endurance en GP" en de afzonderlijke GT3GP-titel binnengesleept.
    Een disconnect voor beide races had dit nog kunnen voorkomen.
    Was spannend want mijn modem/router doet de laatste tijd raar.
     
  13. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    was weer een leuke cup!! Ondanks dat de audi geen party was tegen al die opgevoerde Aston Martins ben ik toch blij met het resultaat.. @Asjemenou thnx voor deze cup.

    @loyallronin wederom gefeliciteerd met de winst
     
    asjemenou75 en Rossi46 vinden dit leuk.
  14. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Ben benieuwd of er nog wat filmpjes gaan komen. Was inderdaad een leuke cup @asjemenou75, bedankt!

    Jammer dat ik de laatste race moest missen en dat ik mijn plek in het GP klassement niet kon verdedigen/verbeteren. Toch meer dan de helft van de races mee kunnen doen en dat op de zondag.
     
    asjemenou75 vindt dit leuk.
  15. GoldPwnageNL

    GoldPwnageNL Always go for gold!

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    383
    Erg leuke cup was dit en ben blij dat ik hier aan mee mocht doen.
    Heb mij bij alle races vermaakt en keek er elke week weer naar uit.
    Ik wil iedereen bedanken voor de leuke races en battles.
    En waarschijnlijk tot de volgende cup!
     
  16. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Net ff met Cold en Racer een paar races in de 250CC Superkart en de 125CC Kart gedaan, en ik moet zeggen dat de 125CC Kart wel heel leuk racen is op Monaco.
    Rondje is wel ongeveer 1.42 per ronde maar dat maakt het niet minder leuk
     
    asjemenou75 en Olijke Poffer vinden dit leuk.
  17. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik kan echt niet met die karts overweg... :'-(
     
  18. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Als ik wil karten, ga ik wel naar de kartbaan. Heb het een paar keer geprobeerd in PCars, maar wat een graf-takke-pokke-bak is die kart zeg.
     
  19. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Die karts zijn idd behoorlijk tricky.. Dat maakt het voor mijn gevoel juist leuker.. Is eens wat anders dan steeds gewone wagens racen dacht ik zo.. Afgelopen cups ook wel in kut wagens gereden maar gewoon mee gedaan voor de gezelligheid.. Kijk naar de formula rookie. Dat vindt ik echt pokke wagens
     
  20. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Nou met een wheel gaat het nog wel. Maar als je met een controller die dingen moet besturen dan is het niet te doen.
     

Deel Deze Pagina