Ik weet het eigenlijk ook niet zo goed meer ... nu een paar uur gespeeld in the vault .... ik wacht af
Eerste review scores: Cheat Code Central - 4/10 Destructoid - 8.5/10 IGN - 6.8/10 Push Square - 8/10 Gadgets 360 - 7/10 Attack of the Fanboy - 3/5 Polygon - 8/10
Jammer, had geen top-scores verwacht, maar dit is wel erg twijfelachtig. Maar goed, origineel werd idd ook wisselend ontvangen.
Ik had het wel verwacht. Ondanks dat het open world is en er best nieuwe toffe dingen bijgekomen zijn, vond ik tijdens de beta de basis gewoon veel minder voelen dan het origineel. Pik hem mooi op als hij goedkoop is!
Als ik het zo lees hier boven is deze geen volle 60eu waard dan, dan wacht ik ook tot ie in de budgetbak ligt
Ik heb de pre-order toch gecancelled. Heb hem nog gespeeld met Origin Access maar ik heb het gevoel dat ik de game gewoon al voldoende gespeeld heb in de bèta ofso. Het voelt niet vernieuwend genoeg. Je speelt precies hetzelfde als in de bèta, en daarna begint het eentonig te worden.. Ik wacht toch nog even af. Misschien was open world toch geen goed idee?
Met die 6 uur van EA Access heb ik ook besloten maar af te wachten tot die volgend jaar wel in de Vault komt. Had het prima naar mijn zin in de eerste twee uur, maar het wordt behoorlijk eentonig, vooral door de open wereld. De eerste Mirror's Edge had tenminste toffe locaties, maar nu ze er een metropool van hebben gemaakt is het een generieke wereld geworden. Die tweede regio die je ontgrendeld ook.. Alles is opeens paars, de belichting is verschrikkelijk. Meerdere keren sprong ik in een complete leegte omdat ik er van overtuigd was dat er wel een platform was aan de andere kant. Nog veel erger is dat het bijna onmogelijk is om te zien wat lucht of glas is, in een stad die Glass City heet levert dat nogal wat problemen op. En dan die missie waarbij één van de hoogste gebouwen in de stad moet beklimmen... Denk je eerste 'oh cool!', blijkt dat je ongeveer 10% zelf mag klimmen en de rest via de lift of die verschrikkelijke grappling hook moet doen. Doet me denken aan die missie in Mass Effect 3 waarbij je naar de elcor homeworld mag, en dat dan blijkt dat je slechts een probe moet schieten. Verschrikkelijk. Was een enorme fan van het origineel, maar hier hebben ze de plank compleet misgeslagen.
Hmm zeer jammer om hier deze berichten te lezen, want ik ben zelf ook een echte fan van deel 1. Had hem graag bij de release opgepikt, maar nu wacht ik ook maar even helaas.
Heb even een kwartiertje gespeeld op ea access en nu net gekocht op pc. Voor die 38 euro wil ik het wel spelen. Nu helpt het dat ik blij ben dat ze het hebben 'aangedurfd' een tweede ME te maken wat ik wil supporten, maar voor dat geld ga ik me er prima mee vermaken denk ik.
Als IGN geen 10 geeft is er nog hoop. Misschien ook maar eens een maandje EA Access proberen. Kan dat zonder gold?
Met EA Access kun je EA games 10 uur gratis spelen/proberen. Soort trial dus eigenlijk. Voortgang blijft ook behouden. Dus inderdaad tussen de 12e en 22e kun je 10 uur gaan spelen
Oh vond al raar dat op pc 6 uur was. Dacht dat Origin Access dan daarin verschilde met EAA. Staat niet los van het feit dat het genoeg tijd is om effekes te proberen.