1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] FIFA 17

Discussie in 'Games' gestart door Rebel112, 7 jun 2016.

  1. Rebel112

    Rebel112 Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    22
    12 Juni de Reveal.

     
  2. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ein-de-lijk een nieuwe engine...
     
  3. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Hoezo eindelijk? EA Ignite was redelijk nieuw. Echter bracht deze engine meer ellende met zich mee dan plezier.

    Ben echt zwaar benieuwd wat ze met Frostbite kunnen. Gewoon een prachtige engine en nog makkelijk te bewerken ook.
    Lekker 20 minuten lang op 1 stuk gras een tackle uitvoeren ... zo lang, dat je na 20 minuten 30 meter dieper staat. Top! Zin in
     
  4. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ignite nieuw? Hoe kom je daar nou bij? Dat was een engine van de vorige gen die ze een naam hadden gegeven.

    Kijk eens naar FIFA16 en dan naar NBA2k16 of MLB The Show 16.

    Praktisch een generatiekloof qua verschil in graphics, blij toe dat FIFA na 3 jaar ook eens 'current-gen' stappen zet.
     
  5. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ignite is een Engine die in 2013 aangekondigd werd? Daarvoor was het idd grafisch ook geen pareltje maar dankzij Ignite konden ze "meer" doen. Geen idee hoe jij erbij komt dat de oudere versies op Ignite draaide.
     
  6. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Voor mijn gevoel zitten ze al zeker sinds 2009 met dezelfde engine te werken. Alleen toen de nieuwe consoles uitkwamen werd de engine hiervoor geoptimaliseerd en kreeg de naam "Ignite".

    Sinds 2014 geen FIFA meer gekocht, maar nu de game op de Frostbite engine gaat draaien hebben ze gelijk mijn interesse gewekt! :thumbs:
    Daarbij moet ik zeggen dat ik de laatste tijd wat FIFA 16 heb gespeeld op de PS4 en dat voelde niet slecht aan. Ook kon ik de vele 'voetbal-details' op het veld tijdens een wedstrijd erg waarderen. (allemaal kleine details die bij PES bijvoorbeeld compleet afwezig zijn)
     
  7. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    FIFA 16 vind ik echt een van de slechtste toevoegingen in heel de reeks. Alles voelt zo stijf. AI die waardeloze fouten maakt en de bal die geen vrijheid heeft. Ben heel benieuwd wat de Frostbite engine kan en wat er gaat veranderen. Ben er toch wel huiverig voor.

    Je gaat van Ignite naar Frostbite. Totaal andere engine.
     
  8. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Heb enkel 1-tegen-1 potjes gespeeld met vrienden op de bank, en dat vond ik voor FIFA begrippen aardig goed spelen. :p (heb de game misschien net 20 uur gespeeld)

    Totaal andere engine is ook precies wat het voetbal genre nodig heeft. :)
     
  9. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ignite was een revisie van een oude engine, geen compleet nieuwe voor de huidige generatie.
     
    RemcoM vindt dit leuk.
  10. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    FIFA 14 draaide op Ignite.
    FIFA 13 draaide op de Impact Engine.

    Laat maar :D
     
  11. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Geef me records wat betreft kampioenschappen, doelpunten etc. per competitie/club in career mode en ik ben al blij. Dan heb je tenminste iets om voor te spelen in career mode na de eerste twee seizoenen.
     
  12. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Dat werd ook wel tijd. Spel ziet er zo verouderd uit en heeft ook sinds Fifa 09/10 nauwelijks nog stappen vooruit gezet. Hoop dat Pro Clubs ook eindelijk wat aandacht krijgt. Het is logisch dat FUT veel aandacht krijgt, ze verdienen er bakken met geld mee. Zou leuk zijn als de andere game modes ook wat aandacht krijgen.
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Meer stats voor online wedstrijden zou leuk zijn.
     
  14. Rebel112

    Rebel112 Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik hoop dat de Eredivisie selecties er beter uit zien.
     
    Bidle en rubenpol007 vinden dit leuk.
  15. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Proclub veranderingen doorvoeren. Blijft de mooiste gamemode
     
  16. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    En indien dit niet het geval is dat ze te editen zijn zoals in PES, zou fijn zijn een editor voor faces en/of hairstyles.
     
  17. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Wishlist?
    2 vs iemand online. Dus een echte friendly match, zonder Seasons.
    4 vs iemand online. Juist, complete chaos maar net zo gezellig.
    Realistische duels.
    Realistischere bewegingen.
    Vrije bal
    Gigantische-fucking-nerf van Messi en Ronaldo. Dus niet dat de keeper elke keer die bal maar voor hun voeten laat belanden :+


    Iedereen verwacht hier allemaal leuke features erbij en een dikke stop voorwaarts. Let wel, dat kan ... maar dit zal hetzelfde zijn als FIFA 07 naar FIFA 08. Nieuwe "engine".. grafisch beter ... maar veel minder features.
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2016
  18. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Zou goed kunnen ja dat werd eigenlijk ook pas echt leuk vanaf FIFA 09, wat de beste was naar mijn idee en die heb ik ontzettend veel gespeeld. Vanaf daar elk jaar minder en minder gaan spelen en nu zijn ze sinds FIFA 15 mijn interesse kwijt en heb zelfs PES gekocht afgelopen seizoen, die was ook verre van perfect maargoed, heb weer wel interesse in FIFA 17 nu. Benieuwd naar de volgende trailer!
     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Volgende trailer? Die ene nietszeggende teaser stelde niks voor :+
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Als de menu's zo snel en praktisch werken als bij PES 2016, dan pik ik hem zeker een keertje op. Ik wil echter eens nieuwe content hebben, of compleet hervormde modes. E3, ga zo maar even langs YouTube voor trailers. :9
     

Deel Deze Pagina