Krijg lucio nu ook een beetje onder de knie. Heb ook met reinhardt wat redelijke potjes gespeeld. Junkrat begint ook beter en beter te gaan. Toch weer wat meer variatie in de chars Vind mei nog steeds een van de leukste maar begin lucio ook te waarderen
Mei is leuk omdat ze verdomde irritant kan zijn, zeker op bepaalde levels kan ze echt schitteren (Illios bv) in irritatie.
Ben toch ook maar gezwicht na alle lovende recensies, goede reacties hier en leuke youtube clipjes Moet nog ontzettend uitzoeken hoe alles in elkaar steekt en welk karakter een beetje lekker speelt, maar qua gameplay is het wel erg tof gedaan zeg... Als iemand nog (beginnende) spelers zoekt: Gamertag: Eurovicious Man / 38 / Arnhem / voornamelijk 's avonds online
Voeg maar toe Madd Monkey NL Edit: Junkrat zonder cooldowns https://thumbs.gfycat.com/PreciousLargeAnt-mobile.mp4
^ Will do Heb net een tijdje met Lucio gespeeld, dat is toch wel een toffe manier om support te doen zeg. Wel iets van damage kunnen doen (is toch leuk), en ondertussen de rest een beetje boosten. Maar bloody hell wat is die Turret character (Bastion?) lastig te verslaan als ze goed staan opgesteld. Je wordt echt neergemaaid! De cyberninja is ook cool maar je moet wel heel erg precies kunnen mikken in al die chaos...
Ik ben Lucio zat, echt te lang mee gespeeld. Anderen kiezen maar eens een healer in pub games, kan ik eens aan mijn Widowmaker of Junkrat gaan werken!
Gister met @xerofox en @Maddmonkey wat potjes gedaan. Ging lekker volgensmij op 1 na alles gewonne? Bastion en Torbjorn blijven lastige chars om tegen te houden, maar met wat communicatie en een team wat wel switched waar nodig en wel achter shields blijft staan was het goed te doen.
Welkom Zal je zo ook even toevoegen. Eindelijk eens iemand in mn lijst die ook ernhum zegt zoals het hoort?!
Ik ga daar niet eens aan beginnen als ik max met 3 party members ben. Ze rennen allemaal weg als ik ze wil healen
Taak als healer zijnde is ook keuzes maken wie je helpt. Een tracer gaat niet bij de groep blijven. Die heal je snel als hij langskomt. Zelfde geld voor meer offensive characters. Wat wil je dan dat iedereen om de healer blijft staan? healen met pugs is gewoon te doen, als je weet hoe je moet healen. Knopjes drukken kan iedereen.
Als jij moet attacke en de opdracht is move the payload. Dan is het wel handig als je als b.v mercy achter de tank kan blijven om wm te heale .. Wat ik vaak mee maak is dat de tank zelf op avontuur gaat.. Laat staan de rest
Gisteravond moest ik met Mercy zelf op pad met de tank. Geen teamgenoot te bekennen, die zaten hoog en droog te sniperen. Zijn toch de mindere potjes. Lijkt soms wel of niemand zich wil aanpassen en ik altijd water bij de wijn moet doen, heel irritant. Daarna kwam ik gelukkig wel in een goed team, gelijk weer een stuk leuker.
Ik gooi echt niet altijd water bij de wijn. Als ik zie dat 2 man dezelfde hebben gepakt die niks bijdragen aan het team pak ik dat mannetje ook gewoon . ( niet altijd hoor haha ) Heb al aantal potjes gehad met een full bastion team of widowmaker team etc. Stront ziek van call of duty spelers.
Dit spel wordt maar leuker en leuker, naarmate ik de characters meer begin door te krijgen. Enige wat me gewoon niet echt ligt zijn de offensive characters. Heb daardoor het idee dat ik amper wat toevoeg als ik met hun speel
Trouwens misschien leuk voor de die-hard Overwatch fan. Een Overwatch t-shirt voor een redelijk goedkope prijs. De kwaliteit moet blijkbaar ook wel goed zijn. Het shirt is btw t/m morgen beschikbaar. https://www.qwertee.com
Eurogamer had a lengthy interview with Jeff Kaplan about Overwatch: http://www.eurogamer.net/articles/20...-big-questions Quick Summary: There's a big discussion about how the ranked mode works (which is still targeting the end of June). It's now a system where you can rank up and down. The game will try to match you by skill, and at equal party sizes. The seasons will last about 2.5 months. There will be more information about the new maps and heroes coming starting a bit later into the Summer. They're already working on updates all the way through to early next year so they have a steady rate of new content, though they're open to changing the rate based on community feedback. The first few new heroes will be released one at a time since beta players reacted very negatively to three being released at once. Jeff confirms Sombra is real and that we haven't found all the hints in the game about her yet. Apparently I wasn't thorough enough. Presumably she's the first new hero coming. They're open to the idea of Xbox and PlayStation players playing together, but have made no progress on this topic as of yet. Jeff notes that the server runs at a tick rate of 60, though that the client could be updated to run at 60 as well if more people are willing to test it in the custom game mode. Currently it doesn't work for about 20% of their player base and they need more people to test it before it can be rolled out to Quick Play. He does say most of the killed around corner issues are from latency though, and not the tick rate. McCree's Fan The Hammer damage is getting nerfed so that it doesn't kill tanks, definitely kills lightweight heroes, and maybe kills medium health heroes. D.Va is either going to get a damage buff (mostly in terms of lowering the rate at which damage drops off over distance) or survivability buff, but not both. They're testing both options currently. This will be later than the McCree nerf, which sounds like it's soon.