EA: 12 juni om 22:00 Bethesda: 13 juni om 04:00 Microsoft: 13 juni om 18:30 PC Gaming Show: 13 juni om 21:00 Ubisoft: 13 juni 22:00 Sony: 14 juni om 03:00 Nintendo: 14 juni om 18:00 http://www.e3expo.com/ www.e3insider.com
Gerucht van de week gelezen dat Dead Rising 4 mogelijk wordt aangekondigd op de E3. Deel 3 was echt geweldig dus kom maar op met deeltje 4!
Nog wat meer beelden: En een nieuwe game aangekondigd: Is van de makers van Saint Row, wie weet heeft die Hollywood dude stunt double abilties.
"A PlayStation 4 and Xbox One remaster of The Elder Scrolls 5: Skyrim is rumoured to be announced at Bethesda's E3 conference this Sunday, 12th June. Eurogamer understands this rumour to be true, and we've also heard Bethesda will announce The Evil Within 2, Wolfenstein 2 and re-announce Prey 2 during the conference."
Skyrim koop ik ook meteen mocht het echt waar zijn. Fallout en in iets mindere mate The Elder Scrolls zijn toch wel mijn favoriete rpg games. The Evil Within 2 best benieuwd naar. Vond deel 1 best leuk om te spelen, maar het was nou ook niet echt een topgame.
Ik kan me nog goed herinneren dat ik Prey 1 echt super vond. Die stijl en vormgeving was echt super gedaan.