[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

1. Sunbreaker

42,2%
  2. Nightstalker

26,7%
  3. Stormcaller

31,1%
  1. nawa

nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

Leuk Bevonden:
    852
    Ja ja hier zijn we weer. De wekelijkse big plays. Ohhhh wat was het toch heerlijk vlammen met de Plan C deze week

Sent from my iPhone using Tapatalk

bulletproof010 en Rampage vinden dit leuk.
  2. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    @nawa ... All Mighty Butt Crusher en the @Maddmonkey Show;

Net een tweede Longbow gekregen.

ShortGaze Scope
    Triple Tap
    Snapshot
    Hot Swap

nawa vindt dit leuk.
  3. nawa

Leuk Bevonden:
    852

Classificering: God Roll

Rampage vindt dit leuk.
  4. nawa

Leuk Bevonden:
    852
    bulletproof010 vindt dit leuk.
  5. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ehm, ligt het aan mij dat het frame voor frame lijkt te gaan? Lijkt echt heel stroperig qua fps

CrazY en nawa vinden dit leuk.
  6. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ligt niet aan jou. @nawa ... Check even je video terug man. Lijkt iets niet goed zijn gegaan met de verwerking van je video.

nawa vindt dit leuk.
  7. nawa

Leuk Bevonden:
    852
    @Rampage @Maddmonkey er zal wel iets mis gegaan zijn tijdens het renderen. Ik kan het nu niet meer veranderen maar zal er de volgende keer op letten. Thnx voor het melden. Zelf merk ik het eerlijk gezegd niet. Maar ik ben ook een blinde vink door al dat editen

8. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Je merkt het niet? Vierkante ogen? LoL! :+

Toch wel lekker filmpje.

9. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.778
    Ik hoop nu wel op een echt verhaal. Andere MMO's geven er de laatste jaren ook steeds meer aan toe. Techniek is er namelijk zat, maar nog niet iedere dev doet het.

10. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Als de prijs leuk is start ik de game wellicht nog op, als het weer overpriced is zoals de vorige DLC (ga ik wel van uit) dan wacht ik tot Destiny 2 om me te overtuigen terug te springen in Destiny.

11. bulletproof010

bulletproof010 Hey! Listen!

Leuk Bevonden:
    1.085
    Vorige dlc overpriced? Naar mijn mening niet hoor. Ik vond het de 40 dollar zeker waard qua conten en game-uren. :)

Oh en bijna vergeten, jullie bij playstation hebben nog de extra exclusive shit erbij ;)

Laatst bewerkt: 7 jun 2016
    Rampage vindt dit leuk.
  12. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    @MAD 1976 ... dit. Ook al heb ik vanaf oktober 2015 tot april 2016 niet gespeeld ... The Taken King deed het vele malen beter als The Dark Below en House of Wolves. Beide voorgaande DLC's waren dus erg prijzig. TDB was echt schraal en het enige positieve aan HoW was de Etheric Light's.

The Taken King heeft merendeel omgegooid en dat huidige systeem (levelen, gear verzamelen, uitbreiding aan vendor's e.d) draait nu nog steeds. Het eerste jaar is dat 2 keer op de schop gegaan. 39,95 heb ik neergeteld voor TTK en ... eerlijk is eerlijk, dat is een prima prijskaartje.

Laatst bewerkt: 7 jun 2016
    Yellow 13 en FraHel vinden dit leuk.
  13. bulletproof010

Leuk Bevonden:
    1.085
    Gister voor het eerst sinds lange tijd weer een nightfall gedaan, @Graveheart wou m ff doen met zn opnieuw gelevelde titan.

Dropt er voor mij gelijk even een stolen will :+
    Met de volgende perks ;

- Full Auto
    - smooth / accurized / aggressive ballistics
    - single point sling / oiled frame / handlaid stock
    - Underdog

Volgens mij geen verkeerde PVE shotty , toch @nawa ?? :)

nawa en Graveheart vinden dit leuk.
  14. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Krijg nooit wat :mad:

nawa vindt dit leuk.
  15. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    @bulletproof010 e.a.
    Komt omdat jullie als een malloot de MP veel spelen. Ik (en mijn medespelers) deed dat op Iron Banner na niet.
    Puur op content zijn de DLCs gewoon erg mager.
    Ja, TTK deed veel goed. Daarom heb ik het ook gekocht, en dat was de eerste DLC waarbij ik had dat het een beetje meer waar voor je geld was (en waarom ik een klein beetje hoop heb dat het bij Destiny 2 vanaf het begin beter zal zijn). Maar het totaal plaatje qua DLC is gewoon te duur imo.

En dat exclusieve PS4 spul; jippie, maar daar hebben wij ook niks aan gehad. Omdat de Xbone het niet had, gingen die strikes niet mee in de wekelijkse rotatie.....waardeloos dus, ook voor PS4 spelers.

Hopelijk doen ze dat gefuck niet meer bij Destiny 2, want je naait zo beide userbases.

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Was per ongeluk op FB gezet.

bulletproof010 vindt dit leuk.
  17. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    PDX-41 met Headseeker, Hammer Forged, Hand-Laid Stock :eek:

Kumakatok HC4 met LitC, Quickdraw en Firefly (meer voor PvE?)
    of
    Kumakatok HC4 met LitC, Quickdraw en Outlaw

PDX-45 met Headseeker, Fitted Stock, Smallbore
    of
    PDX-45 met Hidden Hand, Hammer Forged, Hand-Laid Stock
    of
    PDX-45 met Counterbalanca, Fitted Stock, Snapshot/Smallbore

DIS-47 met Hidden Hand, Hammer Forged, Rifled Barrel
    of
    DIS-47 met Counterbalance, Perfect Balance, Reinforced Barrel :eek:

O grote wapen-meesters @nawa en @Maddmonkey ... zit nu wel wat leuks tussen :) Jammer dat ik de Arminius-D niet heb opgepakt vorige week. Zit een god-roll tussen :eek:

Laatst bewerkt: 8 jun 2016
  18. bulletproof010

Leuk Bevonden:
    1.085

Als ik naar de content kijkt die allemaal bij TTK zit en dan niet t pvp gedeelte erbij betrek vind ik t zelf nog steeds 40 euro waard.
    Ben zelf meer dan 100 uur bezig geweest om alle pve quests te voltooien en t grinden naar de zwaarden en max light.

We hadden nieuwe strikes ( 3 ) ps4 zelfs 4.
    Nieuwe story missies.
    De raid (normal / hard / challenge )
    Die quest voor je zwaardje exotic te maken(x 3 )
    Blackspindle mission
    Sleeper quest.
    NTTE quest.
    Alle calcified fragments vinden ivm met shader en TOM.
    Dan hebben we ook nog Festival of de Lost gehad.
    SRL 3 weken lang
    Crimson doubles (pvp ja maar wel leuke modus was dat imo)
    Dan de April update met PoE enzo. (Kleine update met gebruikte content ( 1 nieuwe strike ) maar toch hoort t ook bij TTK.)
    Jullie hebben niet alleen extra strike(s) maar ook extra PVP maps en extra armor en weapons op ps4 plus een heel setje iron banner armor.

En vergeet bijna de weaponsmith en zn testwapens en de wapens die class specific zijn. Ook allemaal content die hoort bij TTK.
    Zal vast nog wel iets vergeten zijn wat bij de TTK hoorde , maar naar mijn mening is die 40 euro/dollar een goede prijs voor al deze content waar je toch aardig wat uurtjes mee kan vermaken zelfs zonder t pvp gedeelte.

Ik mag hopen dat t weer van dit niveau word de aankomende DLC.
    Het enige minpunt vind ik juist de tijd dat we ons ermee moeten vermaken. Maar kwa inhoud ben ik tevreden hoop dat we na rise of irons niet weer een jaar moeten wachten op een eventuele uitbreiding of destiny 2.

AnubisNefer en Rampage vinden dit leuk.
  19. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik hoop gewoon op een terugkomst van echt "oude" gear. Dan zorgen ze er maar voor dat als je oude VoG gear wilt gebruiken en relevant wil houden dat je daar een mini-Quest voor moet doen. Bemachtig X materiaal. Speel PvP of PvE om het material te harden ... of whatever. De terugkomst van de oude wapens in de April-update vond ik een goede zaak :) Weer wat meer om voor te spelen.

Het re-rollen van wapens bij de Gunsmith ook terugbrengen. Was een heerlijke functie tijdens HoW en blijf het jammer vinden dat dit nu enkel mogelijk is op Exotics. Exotics is leuk maar niet als wapen. Zijn ze, afgezien van een handjevol, niet goed genoeg voor. Maak er dan van dat je maar 10 motes kan gebruiken per keer en een cool-down hebt van 24 uur.

Voor de rest was TTK een stap in de juiste richting. Hopelijk komt er met Rise of Iron een nieuw gedeelte bij. Gewoon een groot gedeelte en worden de oude gebieden weer wat opgepoetst.

Blijf erbij, meer content is altijd beter. Daarom is het zo godvergeten jammer dat de VoG (blijft echt de beste Raid) nu stof aan het happen is. Ach, we zullen het meemaken morgen :)

Morgen komen er naast een Exotic Sword ook een Exotic Axe van Lord Saladin... denk ik

AnubisNefer vindt dit leuk.
  20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Rerollen van mij mag terug maar niet zoals House of Wolves. Het sloeg iets te ver door met perfect rolls.
    Volgens mij was er laatst een discussie over in de party en toen kwamen er wel goede alternatieven. Kan ze niet precies meer herinneren alleen.

Deel Deze Pagina