Dus je vind het niet mooi? Of wil eerst mooie beelden en dan een downgrade? Ik volg het allemaal niet meer.
Ziet er opzich prima uit, maar ik zeg al ik wacht af aangezien dat downgraden altijd een optie blijft.
Toch heb ik me best vermaakt met deel 1 Ach laten we het hopen dat ze geleerd hebben van het debacle van deel 1 Maarja tis en blijft Ubi verstuurd via Tapatalk
Net de trailer gezien en het is niet best... Het ziet er allemaal hetzelfde uit als deel 1 en bij het zien van hoe de auto's rijden begint er vanalles te jeuken.
duidelijk! Standard Edition Heb me overigens ook goed vermaakt met deel 1. Deze ook gewoon zonder hype oppakken
Deel 1 kwam ik niet verder dan de eerste 20min. Daarna niet meer aangeraakt. Deel twee moet ik eerst maar eens zien of het wat wordt.
Deel 1 was echt een aanfluiting. Zo'n ongelofelijke dikke hype, iedereen was hyped, helemaal gek en dan... blij gemaakt met een drol!
heel de hype rond deel 1 niet meegekregen en mij prima vermaakt.. Niet uitgespeeld alleen.. Dit lijkt toch wel veel van hetzelfde te worden.. Ben desondanks wel benieuwd en deze gaat er sowieso komen, ooit. Maar koop sowieso geen nieuwe games meer..
Heb nu al een hekel aan het hoofdpersonage. Maarja, eigenlijk spreekt de hele 'sfeer' van de game mij ook niet aan dus zal waarschijnlijk nooit de game gaan spelen.