Mijn start is bijna altijd slecht helaas.;( Vormde daar idd nogal een obstakel. Van P3 (waar ik heel blij mee was!) naar P8 naar P5 ongeveer in ene halve kilometer Na het slechte wegkomen verschakel ik me ook nog eens, en met allerlei mensen langs me in Radillion (oid) moest ik daar ook een heel slome binnenlijn houden van mezelf. Maar... m'n reactiesnelheid op het groene licht is niet bril-f#ing-jant, maar toch ook niet heel dramatisch? EDIT: Aah ik weet het denk ik al.. Ik had daar Traction Control aanstaan
De eindstand, goud voor Loyall op alle 3 de onderdelen, applaus!!! Verder Zilver en/of brons voor Wiethok, Kimi en Rossi!! De rest mag een sticker of ansichtkaart komen uitzoeken!!
Dank! Ik baal er nog steeds van dat ik op de Nürburgring niet meer in de lobby kon komen, daar heb ik echt veel punten laten liggen. Verder heat 1 Watkins Glen totaal verprutst, om maar niet te spreken over die Schotse horroravond Aan de andere kant was het resultaat op Silverstone (2x 3e) weer boven verwachting, aangezien ik die track moeilijk vond in de Aston. Wat jij als heat 1 leest is het resultaat van heat 2 Blijkbaar had Cassie 250 rondjes op een andere versie van Spa geoefend ofzo, want hij gaf er de brui aan. Net als Nova. United werd er in heat 1 al uitgegooid en kon (of wilde) blijkbaar niet meer terugkomen in de game. Wat er met Tender is gebeurd weet ik eigenlijk niet. Heat 1 was voor hem teleurstellend (ondanks de snelste ronde) maar die heeft hij wel uitgereden, dacht ik. Zal ook wel iets met connectie zijn geweest dan
Voor jou Rossi , dik verdiende P1 in heat 1 banner Circuit de Spa: +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++