Salahdin is mijn oom. LOOK AT ME IM THE NAWAHDIN NOW. GJAALLLLAAAARHOOOORRN BLACK EDITION HYYYYYYYPE Sent from my iPhone using Tapatalk
Dude, maakt het moer uit imo. Gozer doet me denken aan de Engel van Wijsheid uit Diablo III, altijd goed.
Zit nu naar die armor te spieken. Doet mij echt aan game of thrones denken hopelijk kan ik die kut exo aanpassen dan zodat ik een Stark Titan kan maken. Maakt het moer uit? Ja joh?
Sssshhh ... sshhh ... t'is al goed liev Aapje. Rustig. Je krijgt je dosis vanavond. Komt helemaal goed. Adem in, adem uit. Let niet op Tiberius (klinkt nog steeds als een SOA). Spoiler
Met mij gaat alles goed hoor Alleen saladbar als neger vind ik raar. Vanaf nu is het lord chickensaladbar voor mij.
Klinkt te wit dan. En wat moet een donkere jongen in de sneeuw. Die zitten in Meereen en zo. Als we de Wall moeten verdedigen wil ik northerers aan mijn zijde.
For the Watch... ... for the Watch. ... for the Watch. Ga jij de Wall maar verdedigen! Je hebt gezien wat ze met blanke doen