Lol, ze zijn ook al aan het badmintonnen in overwatch xD https://m.reddit.com/r/gaming/comments/4n2mbb/overwatch_badminton/
Heb je als Mercy continu 30% damage en dergelijke en ben je erg behulpzaam. Krijg je gewoon geen votes. Prutsers.
Als ik filmpjes van deze game die krijg ik altijd weer zin om te spelen. Tot ik weer aan het spelen ben en met een knake team kei hard afgeslacht word
junkrat volgens mij ook niet. ik probeer altijd erover heen te schieten, in de hoop dat de granaat via een muur achter hem komt. je kan wel door zijn schild heen schieten als je in zijn team zit, dus van achter naar voren laat maar zeggen.
Niemand schiet "door" het schild van Reinhart heen. Enige manier is erachter of tegen reinhart aan te gaan staan dat je zelf half door het schild heenzit.
Niet waar. Sowieso schieten Winston en Symmetra met sec fire erdoor. Daarnaast gaan melee attacks er ook door. Denk aan bladestrike van Genji. Andere aanvallen weet ik niet. Symmetra met Orbs is hele sterke aanval gecharged als iedereen achter Reinhardts schuilt.