Losstaand een prima film, maar ik vind de marketing campagne te misleidend tegenover het publiek. Heb die film zelfs in iMax gekeken omdat ik dik monster spektakel verwachtte (waarom was die film uberhaupt in iMax?).
Nooit Cloverfield zelf gezien? Deze is een stuk beter. Dat rare is juist precies waar de hele film om draait. Vond hem best goed. Goodman is echt eng qua acteren in deze film. Zeker wel een 7/10. Probeer trouwens de film Woman in Gold met Hellen Mirren en Ryan Reynolds maar eens. Ik heb zo'n gevoel dat je die wel kan waarderen. Niet overdreven schokkend en op momenten best spannend en soms luchtig. Vond het een hele aangename film. Gaat over een schilderij van Gustav Klimt, Woman in Gold dus. Speelt zich grotendeels in Oostenrijk af, beetje jouw regio van Europa.
Spoiler Cloverfield heb ik wel gezien, maar deze nieuwe film is gewoon raar. De hele film gaat over opgesloten zijn met een creep die wel/niet de waarheid vertelt. En de spanningsopbouw is heel langzaam, heel subtiel, en dan in de laatste vijf minuten is het plots boem, paf, aliens, einde. Het voelt alsof twee films geforceerd een fusion dance moesten uitvoeren.
Blijft toch vet om een of andere reden. Heb al die reboots nog op mijn PC staan. Misschien binnenkort weer eens even kijken. Vond F7 wel tegenvallen en 4 en 6 ook. Maar toch kijk ik het. Vind Fast Five nog de beste van de reboots. Die in Brazilië dacht ik.
Ik kijk nog liever weer een Michael Bay film. Ik hoor Vin Diesel de volgende film al, net als in eerdere films: One last ride, we are family en family is everything. Uch, troep.
http://www.dumpert.nl/mediabase/6795059/099989df/uitzicht_vanuit_kantoor.html Furious8 hype is gaande in New York! /Mod Ik begrijp je enthousiasme, maar er is echt geen reden om te gaan schreeuwen. Bij deze dus je post gewijzigd naar normaal caps-gebruik.
OMG: Gebruiken ze nu weer een garage waar auto's uit vallen en exploderen? Lijkt dezelfde garage wel als in F7.
Ik heb Deadpool gezien en wat was hier zo goed aan? Ik vond het gewoon weer een superheldenfilm as usuall.
Heeft iemand nog tips rond een zelfde film als Halo - Forward untill Dawn? Laatst die film weer gezien en hoopte dat er iets anders is wat ook het kijken waard is. Sommige weten hier mijn smaak films wel, dus andere tips van Yellow kenners zijn ook welkom.
Marvel films komen me strot uit. Het is net takeaway Chinees. Ik trap er iedere keer in en achteraf denk ik, why?
Ik kan me jouw niet herinneren van het WoW topic, maar wat vond je zo mooi? Ik ga waarschijnlijk dinsdag en misschien nog wel een keertje in Pathé Utrecht als alles mee zit.
Het verhaal was tof, CGI echt goed gedaan ook. Heb wel veel World of Warcraft gespeeld, dus er zaten een heleboel herkenbare dingen in. Was wel verfrissend om weer eens een goede fantasy te zien ook na al die jaren superheldenfilms en de teleurstellende Hobbit films. Dat je iets van de lore af zou moeten weten klopt echt niet trouwens. Misschien dat je een personage op de achtergrond ergens herkent, maar dat is ook alles. Het verhaal is goed te volgen als je er helemaal niks van af weet en staat voor een vrij groot deel op zichzelf.
The Conjuring 2: Aanrader voor elke horrorfan, fijn verhaal, niet al teveel jumpscare (al waren ze wel allemaal legit) en een prima vervolg op deeltje 1.