Liara, Tali, Garrus, Wrex, Miranda, Jacob, Jack, Ashley, Grunt, Mordin, Legion, Thane, Kasumi, Zaeed, Samara....zelf fucking Kaidan en Javik.....en natuurlijk Joker, hoewel niet speelbaar (nou ja, effe dan), 1 van de leukste characters.....ik ga MIJN squad missen, en NIETS en NIEMAND kan ze ooit vervangen. Maar ik heb wel zin in de nieuwe ME, en ik hoop dat ik op het einde van deel 1 een apart lijstje kan maken voor deze trilogie.
Dan zou ik me wat beter inlezen. EA Play is net afgelopen en dat is als vervanging van de E3 conferentie. Daarnaast is vannacht Bethesda al aan de beurt.
En wéér geen gameplay, niet eens een normale trailer. EA had beter niks kunnen laten zien. Bah. Dit was mijn enige reden om EA te kijken, gelukkig kwam het niet op het eind en heb ik daarna af kunnen sluiten (uiteraard weer effe op Twitch gekeken voor de BF1 gameplay). NO WAY dat deze game Q1 2017 gaat uitkomen, hadden ze er ook nog wel bij kunnen vermelden, was toch al kut genoeg.
De enige echte reden om naar EA te kijken was Mass Effect, but they fucked it up. Gewoon voor de derde keer tijdens een E3 met een Behind the scenes komen van MEA. Droevig. Wat een crap show verder ook zeg.
Nog weinig nieuws op de E3. Schamel kruimeltje ook over ME Andromeda. Dan zijn ze nog lang niet ver genoeg als ze niet meer dan dit laten zien ...