Gaat niet gebeuren. Daar verdienen ze geen geld mee. FUT is het belangrijkste voor EA. De overige gamemodes zullen altijd minder aandacht krijgen.
Meh... Een voor jouw gekozen personage + alleen Premier League. Lees wel iets over authentieke managers. Dat zou ik wel tof vinden en dat je dan in career ook je eigen manager kan maken ipv alleen kiezen of die een pak of shirt draagt.
Ik heb de hoop allang opgegeven, zou ik ook doen als ik jou was. Wintertransfers die maanden later uitkomen, houterige gameplay en gezichten die op monsters lijken.
man man man die trailer heerlijk gewoon eindelijk doen ze bij FIFA t zelfde als ze bij NBA al jaren hebben een goeie Careermode
Was echt een kansloze presentatie . Maar goed ik zal wel de enige zijn, maar die story mode. WTF flikker op met die meuk.
Story Modus die om de carrière modus heen zit. Goede toevoeging voor mensen die dit leuk vinden. Voor mezelf? 0/10 ... wouldn't play. GTFO.
Sterk verbeterde gameplay, physics, graphics en een hele dikke sfeer zowel op als naast de grasmat wil ik zien. Meer niet. Na de presentatie van gisteren nu dus helaas iets minder enthousiast over de game...
Zou leuk zijn als je zelf een speler kan maken voor de nieuwe be a pro mode maar die Hunter zal wel de enige keuze zijn, eigen speler zal wel pas in FIFA 18 mogelijk worden gok ik. Sent from my iPhone using Tapatalk